مشخصات فنی و تعمیرات آیفون 7 اپل

هر چند بسیاری از مخاطبان اپل به دنبال اخبار جدید در مورد آیفون 12 اپل و زمان ورود آن به بازار هستند تا بتوانند جدید ترین تکنولوژی های شرکت اپل را مشاهده نمایند اما هنوز هم محصولات قدیمی مانند آیفون 7 اپل طرفداران بسیار زیادی دارد.

موضوع مهم در مورد این محصول این است که با توجه به قدیمی شدن شاید بسیاری از افراد که قصد خرید آن را دارند یا از آن استفاده می کنند، دغدغه هایی برای تعمیر و پشتیبانی از آن داشته باشند که نمایندگی اپل با خدمات ویژه به خوبی این دغدغه و نیاز کاربران را برطرف نموده است.

 

ویژگی های ظاهری و بررسی نمایشگر آیفون 7 اپل

آیفون 7 اپل

آیفون 7 اپل در زمان تولید و رونمایی سر و صدای زیادی به پا کرد و مشتریان زیادی در جهان برای خرید آن جلوی اپل استور های صف کشیدند.

این محصول مانند دیگر گوشی های هوشمند اپل از یک سیم کارت پشتیبانی می کرد و دارای وزن 138 گرمی می باشد که در میان تولیدات سال 2016 عدد بسیار قابل قبولی و قابل توجهی بود.

آیفون 7 از یک نمایشگر 4.7 اینچی بهره می برد که به فناوری IPS در نمایش تصاویر مجهز شده است.

این فناوری به کیفیت استفاده از محصول در محیط هایی با نور مستقیم خورشید و همچنین وسیع شدن میدان دید کاربران کمک می کند.

نمایشگر مورد نظر از وضوح تصویر  750*1344 پیکسل بهره مند می باشد تا تصاویر را با کیفیت مناسبی نمایش دهد.

جنس بدنه آیفون 7 اپل از شیشه سخت شده با یون می باشد که پوشش الفوبیک برای کاهش باز تاب نور و همچنین عدم ماندگاری اثر انگشت بر روی بدنه در نظر گرفته شده است.

گواهی IP67 در مورد این محصول به ما می گوید که نگرانی بابت افتاده شدن یا استفاده از محصول در عمق یک متری آب برای مدت 30 دقیقه نداشته باشیم.

این موضوع از طریق آزمایش های عملی در محصولات اپل به خوبی به اثبات رسیده است.

 

ویژگی ها و قدرت دوربین دستگاه

آیفون 7 اپلبرای آیفون 7 یک دوربین 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که از ویژگی های مهم آن می توان به لرزش گیر دست در هنگام فیلم برداری اشاره نمود.

فوکوس خودکار با تشخیص فاز، فوکوس لمسی، ضبط همزمان ویدیو 4K و عکس برداری با کیفیت 8 مگاپیکسلی و … از دیگر امکانات ویژه این دوربین می باشند.

برای دوربین سلفی نیز از 7 مگاپیکسل استفاده شده است تا کسانی که قصد برقراری تماس های ویدیویی زنده و یا لایو گذاشتن در فضای مجازی هستند بتوانند با کیفیت مناسبی این کار را انجام دهند.

 

بررسی پردازنده و رم دستگاه

آیفون 7 اپلاپل برای گوشی های هوشمند خود از پردازنده های ساخته شده خود استفاده نموده است و این موضوع در روند استراتژی تمایز شرکت توانسته است موفقیت آمیز باشد.

برای آیفون 7 اپل از پردازنده مرکزی چهار هسته ای Apple A10 Fusion استفاده شده است تا قدرت و سرعت پردازش دستگاه برای اجرای عملیات مختلف بر روی آن بالا برود.

این پردازنده عملیات مختلف و برنامه هایی که در حال اجرا می باشد را به خوبی و به صورت همزمان انجام می دهد و تمامی دستوراتی که از طریق لمس نمایشگر ارائه می شود را با سرعت بالا انجام می دهد.

برای این محصول و اجرای بهتر بازی ها و نرم افزار های گرافیکی و نمایش تصاویر از پردازنده گرافیکی شش هسته ای

PowerVR Series7XT Plus  استفاده شده است.

میزان رم دستگاه 2 گیگابایت می باشد که برای گوشی های هوشمند سال 2016 عدد قابل توجهی بود و در کنار آن کاربران با توجه به نیاز خود می توانند از حافظه های داخلی 32/64/128 گیگابایتی استفاده نمایند.

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 1960 میلی آمپر ساعت برای آیفون 7 اپل در نظر گرفته شده است که بعد از هر بار شارژ شدن به صورت کامل می تواند تا 40 ساعت دستگاه را روشن نگه دارد.

از دیگر امکانات این گوشی می توان به پورت usb2.0، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از اتصال بی سیم، شتاب سنج و … می باشند.

 

تعمیرات آیفون 7 اپل

آیفون 7 اپل

همانطور که گفتیم با توجه به تولید نشدن این گوشی توسط اپل در بازار های جهانی نگرانی هایی برای کاربران داخلی آن با توجه به تحریم ها برای پشتیبانی این محصول به وجود آمده است که نمایندگی اپل به خوبی آن را برطرف نموده است.

تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آیفون 7 اپل با استفاده از دانش یک تیم تخصصی و حرفه ای و همچنین ابزار بسیار پیشرفته ای که در اختیار آن ها قرار دارد در سریعترین زمان ممکن برطرف می شود.

علاوه بر تعمیر آیفون 7 اپل می توانید از لوازم جانبی اصلی اپل که در این مرکز برای مدل های مختلف از جمله همین مدل قرار داده شده است استفاده کنید و در صورت لزوم قطعات خراب شده دستگاه را با قطعات اصلی و اورجینال تعویض نمایید.

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *