مشخصات فنی و تعمیرات آیفون 8 و 8 پلاس

آیفون 8 و 8 پلاس به عنوان آخرین گوشی های هوشمند اپل که از دکمه فیزیکی هوم استفاده می کردند با وجود گوشی های محبوب تر و به روزتری مانند آیفون 11 هنوز هم طرفداران خاص خود را در بازار دارند.

این محصولات که در سال 2017 به بازار عرضه شدند از نظر ساختاری و ظاهری تفاوت هایی با هم دارند که باعث تفاوت در قیمت آن ها نیز شده است.

 

تعمیرات آیفون 8 و 8 پلاس

آیفون 8 و 8 پلاس

قبل از اینکه بخواهیم مشخصات فنی این گوشی ها را توضیح دهیم بهتر است به بررسی یکی از مهم ترین دغدغه های طرفداران شرکت اپل به خصوص کسانی که از این محصولات استفاده می کنند بپردازیم.

برند اپل به عنوان یک برند محبوب در سطح جهان پشتیبانی کاملی از محصولات خود دارد و همین امر باعث افزایش فروش و رضایت مشتریان از این محصولات شده است.

متاسفانه به دلیل تحریم های بین المللی در ایران، نمایندگی فعال اپل حضور ندارد و همین مساله باعث شده است تا در انتخاب یک مرکز برای پشتیبانی و تعمیر این محصولات دغدغه هایی به وجود بیاید.

به همین دلیل ما در نمایندگی اپل سعی کرده ایم خدمات ویژه ای را برای تمامی محصولات این شرکت و همچنین آیفون 8 و 8 پلاس در نظر بگیریم تا این دغدغه ها به صورت کامل از بین برود.

تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط تیم فنی مرکز برطرف شده و این موضوع با کمترین هزینه انجام می شود.

علاوه بر تعمیرات گوشی آیفون در صورتی که نیاز به تعویض قطعات آن ها و همچنین استفاده از لوازم جانبی آن ها به صورت اصل و اورجینال نیز داشته باشید می توانید از قطعات اصلی و اورجینالی که در این مرکز تهیه شده اند استفاده نمایید.

استفاده از ابزار و تجهیزات اصلی در دستگاه به خصوص محصولات آیفون می تواند باعث حفظ کیفیت و پایداری آن ها شود.

پس در صورت بروز هرگونه مشکل برای آیفون 8 و 8 پلاس یا اگر قصد خرید وسایل و تجهیزات جانبی مانند برد اصلی، شارژر، آداپتور، تاچ و ال سی دی و … با مشاوران مرکز ما تماس بگیرید.

 

تفاوت های ظاهری آیفون 8 و 8 پلاس

آیفون 8 و 8 پلاس

همانطور که گفته شد آیفون 8 و 8 پلاس آخرین نسل از گوشی های هوشمند اپل بودند که از دکمه فیزیکی home در ساختار خود استفاده می کردند.

این گوشی ها از نظر ظاهری تفاوت هایی در اندازه نمایشگر و وزن دارند.

استفاده از نمایشگر 5.5 اینچی در آیفون 8 پلاس نسبت به نمایشگر 4.7 اینچی آیفون 8 باعث افزایش وزن آن نیز شده است.

از نظر بدنه هر دو محصول با شیشه محافظت شده اند و برای کاهش بازتاب نور و همچنین عدم ماندن اثر انگشت بر روی بدنه،  پوشش اولفوبیک بر روی بدنه شیشه ای در نظر گرفته شده است.

فریم گوشی ها برای زیبایی بیشتر از جنس آلومینیوم می باشد که می تواند مقاومت بالایی را برای دستگاه به دنبال داشته باشد.

از نظر کیفیت نمایشگر آیفون 8 و 8 پلاس در یک سطح قرار دارند و در هر دو آن ها از نمایشگر با وضوح 1080 در 1920 پیکسل استفاده می کند.

فناوری IPS برای این دستگاه ها در نظر گرفته شده است که علاوه بر وسعت دید، امکان استفاده از آن در نور مستقیم خورشید با وضوح بالا را نیز بدهد.

یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی دستگاه و یک دوربین 7 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر از ویژگی های مشترک هر دو دستگاه برای ثبت تصاویر می باشد.

برای هر دو گوشی هوشمند مورد نظر گواهی IP67 ارائه شده است و این به آن معناست که این دو مدل می توانند به مدت 30 دقیقه تا عمق یک متری آب از هرگونه خرابی در امان باشند.

 

رم و پردازنده

آیفون 8 و 8 پلاس

برای رم آیفون 8 از رم 2 گیگابایتی استفاده شده است و این میزان در آیفون 8 پلاس برای افزایش کارایی به 3 گیگابایت ارتقاء پیدا کرده است.

این یعنی از نظر سرعت و کارایی آیفون 8 پلاس در سطح بالاتری قرار دارد.

البته استفاده از پردازنده مشابه Apple A11 Bionic باعث شده است تا این تفاوت زیاد چشمگیر نباشد و به یک میزان شاهد سرعت و قدرت مناسب در هر دو محصول باشیم.

اپل برای هر دو محصول از پردازنده های گرافیکی 3 هسته ای خود استفاده نموده است تا لذت کار کردن با این گوشی ها را به کاربران خود ارائه نماید.

برای حافظه ی داخلی نیز کاربران می توانند با توجه به نیاز خود از 64 تا 256 گیگابایت استفاده نمایند.

از دیگر امکانات آیفون 8 و 8 پلاس می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 2691 میلی آمپر ساعت

حسگر اثر انگشت

شارژ سریع به صورت 50 درصد در 30 دقیقه

USB3.0

بلوتوث 5.0

قابلیت اتصال بی سیم

پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *