مشخصات فنی و تعمیر آیفون اپل 6s

مشخصات سخت افزاری بسیار مناسب و دوام و کارایی بالای آیفون اپل 6s باعث شده است تا حتی بعد از خارج شدن این محصول از لیست تولیدات اپل شاهد استقبال مشتریان و فروش بالای آن باشیم.

یکی از دغدغه های کاربران به خصوص در داخل کشور که با بحث تحریم ها رو به رو هستیم، تعمیر آیفون اپل 6s است که نمایندگی اپل با به روز ترین تجهیزات و استفاده از نیروی متخصص به خوبی این دغدغه را از بین برده است.

 

مشخصات سخت افزاری آیفون اپل 6s

آیفون اپل 6s

نمایشگری که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است دارای اندازه 4.7 اینچی می باشد که توانایی تشخیص و نمایش 16 میلیون رنگ را دارد.

کیفیت نمایش تصاویر در این محصول به صورت HD بوده و به همین دلیل وضوح مناسبی در هنگام کار کردن به کاربران ارائه می نماید.

طبق بررسی های ما در نمایندگی آیفون اپل در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS استفاده شده است که به کاربران اجازه می دهد تا حتی در هنگام تابش نور مستقیم خورشید نیز از گوشی خود استفاده کنند.

علاوه بر این فناوری مورد نظر میدان دید گسترده تری را در اختیار افراد قرار می دهد.

در ساختار آیفون اپل 6s بلندگوی با کیفیت صدای دیجیتال قرار داده شده است تا علاوه بر پخش موزیک با کیفیت بالا بتواند وضوح مناسبی را به گوش مشتریان برساند.

همچنین این محصول از جک هدفون نیز پشتیبانی می کند.

 

مشخصات پردازنده و رم دستگاه

آیفون اپل 6s

برای آیفون اپل 6s از یک پردازنده دو هسته ای APPLE A9 استفاده شده است که می تواند سرعت و قدرت مناسبی برای اجرای نرم افزار ها و همچنین دستوراتی که از طریق صفحه نمایشگر لمسی ارائه می شود داشته باشد.

با این پردازنده مرکزی می توان شاهد دوام و کارایی بالای محصول بود و شاید یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت آن بعد از عدم تولید توسط اپل همین پردازنده مرکزی قوی باشد.

برای این محصول نیز از سیستم عامل مخصوص گوشی های هوشمند اپل یعنی IOS 9 استفاده شده است.

هر چند امروزه شاهد تولیدات مختلف و به روز اپل در این زمینه هستیم که هر روز باعث حیرت جهانیان می شوند اما آیفون اپل 6s را را با توجه به فناوری هایی که در سال 2015 ارائه شده بود می توان به دلیل پردازنده گرافیکی PowerVR GT7600 (six-core graphics) و همچنین رم 2 گیگابایتی مورد ستایش و تحسین قرار داد.

مخاطبان و کاربرانی که این محصول را خریداری نموده و از آن استفاده می کنند قطعا از میزان حافظه داخلی دستگاه که بر طبق نیاز آن ها از 16/64/128 گیگابایت تشکیل شده است، راضی خواهند بود و می توانند فایل ها و نرم افزار های مورد نیاز خود را روی آن نصب کنند.

 

بررسی قدرت دوربین و دیگر ویژگی های آیفون اپل 6s

آیفون اپل 6s

برای دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده شده است که می تواند امکانات مختلفی را از این طریق در اختیار کاربران قرار دهد.

ثبت اطلاعات مکانی، ضبط همزمان تصویر 8 مگاپیکسلی و ویدئوی 4K، فوکوس لمسی، تشخیص صورت و لبخند, پاناروما و …. از مهم ترین قابلیت هایی است که در این دوربین به چشم می خورد.

علاوه بر این برای ثبت تصاویر به صورت سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر دستگاه قرار گرفته است که می تواند از نظر زیبایی و کیفیت نیاز شما را به خوبی برطرف نماید.

بر روی این گوشی هوشمند از قابلیت های ارتباطی مانند اتصال بی سیم، بلوتوث و همچنین یک پورت USB استفاده شده است تا به راحتی کاربران بتوانند گوشی را شارژ نموده و یا با دیگر دستگاه ها و وسایل جانبی ارتباط برقرار نمایند.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی آیفون اپل وزن 143 گرمی این گوشی شاید در میان محصولات هم رده ای که در آن سال ها ساخته شده اند بسیار عالی و کارآمد باشد و بتواند به کاربران اجازه دهد بدون خسته شدن دست، مدت های زیادی را از آن استفاده نمایند.

از دیگر امکانات آیفون اپل 6s می توان به شتاب سنج، پیغام رسانی، مرورگر اختصاصی، قابلیت ارتقاء نسخه سیستم عامل و … اشاره نمود.

 

تعمیرات آیفون اپل 6s

آیفون اپل 6s

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران بعد از حذف شدن این گوشی از لست محصولات شرکت اپل و در واقع جایگزینی محصولات جدیدتر، تعمیر این محصول بود.

تیم فنی و تخصصی مرکز و نمایندگی آیفون اپل با استفاده از دانش تخصصی کارکنان خود در این زمینه تمامی مدل های قدیمی برند اپل از جمله همین محصول جالب و جذاب را که کارایی و کیفیت بالایی نیز دارد را تعمیر می کند.

تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه اعم از خراب شدن نمایشگر، هنگ کردن دستگاه، مشکلات مربوط به تاچ، مشکلات مربوط به سخت افزار های داخلی مانند مادربرد، مشکلات ضرب دیدگی و … را برطرف می نماید.

برای استفاده از این خدمات که در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود شما نیاز به هزینه های بالایی نخواهید داشت و در صورت نیاز به تامین لوازم جانبی اصل برای گوشی خود می توانید از طریق این نمایندگی اقدام کنید.

 

 

 

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *