اپل مک بوک پرو با تاچ‌ بار مدل mv972

اپل مک بوک پرو با تاچ‌ بار مدل mv972 در دو سایز 13 و 15 اینچی به بازار عرضه شده است و مهم ترین قابلیت آن که جذابیت خاصی نیز به این محصول بخشیده است را می توان تاچ بار لمسی آن دانست.

البته این محصول از نظر پردازشگر و همچنین قدرت حافظه حرف های زیادی برای گفتن دارد که در ادامه در نمایندگی آیفون به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

بررسی ظاهری و سخت افزاری اپل مک بوک پرو با تاچ ‌بار مدل mv972

اپل مک بوک پرو با تاچ‌ بار مدل mv972

وزن کم و مناسب در کنار ضخامت عالی باعث شده است تا این محصول اپل جز زیباترین و البته جذاب تری لپ تاپ های بازار در زمینه طراحی و شیک بودن باشد.

اپل مک بوک پرو با تاچ‌ بار مدل mv972 در کنار طراحی جذابی که دارد از یک تاچ بار لمسی در قسمت بالای کیبورد بهره می برد که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به راحتی عملکرد های مختلفی را روی لپ تاپ خود از طریق این تاچ بار کنترل نمایید.

تاچ بار مورد نظر قابل اختیاری برای کاربرد های مختلف را دارد و می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود آن را مرتب نمایید.

این لپ تاپ ها از فناوری حسگر اثر انگشت نیز مانند گوشی های آیفون پشتیبانی می کنند.

برنامه های کاربردی مختلفی که بر روی مک بوک اپل نصب می شوند با این تاچ بار سازگار شده و می توانید عملکرد های هر برنامه را روی آن تنظیم نمایید و گسترش دهید.

برای کیبورد دستگاه نیز به سراغ یک کیبورد جذاب و با کارایی بالا رفته اند که برای این محصولا با تاچ بار می توانید شاهد کیبورد صاف تری باشید.

بر روی ترک پد این لپ تاپ نیز به واسطه ی لنز قدرتمند لمسی که استفاده شده است می توانید، عملکرد های مختلفی را با سرعت و دقت بالا اجرا نمایید.

به طور کلی از نظر ظاهری علاوه بر شیک بودن و زیبایی، امکاناتی که در مک بوک پرو اپل قرار داده شده است می تواند برای هر کاربری جذاب باشد و به سریع تر بودن استفاده از آن کمک نماید.

 

بررسی قدرت حافظه و درگاه های ارتباطی

اپل مک بوک پرو با تاچ‌ بار مدل mv972

اپل مک بوک پرو با تاچ‌ بار مدل mv972 در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است و به شما این امکان را می دهد تا با توجه به نیاز و البته سطح درآمد خود بتوانید یکی از این مدل ها را خریداری نمایید.

در مدل پایه شاهد استفاده از یک رم 8 گیگ هستیم که این میزان برای مدل 15 اینچی پیشرفته به 32 گیگ می رسد.

استفاده از 32 گیگ رم در کنار پردازنده گرافیکی و مرکزی بسیار عالی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و به صورت همزمان برنامه های مختلف را روی دستگاه خود اجرا نمایید.

برای حافظه داخلی نیز عدد های مختلفی قرار داده شده است به طوری که در مدل های 13 اینچی می توانید تا 2 ترابایت رم SSD  را بر روی این لپ تاپ ها داشته باشید در حالی که این میزان برای مدل با نمایشگر 15 اینچی به 4 ترابایت نیز می تواند برسد.

بنابراین و با توجه به رمزنگاری شدن تمامی فایل ها توسط تراشه امنیتی T2 شما می توانید برنامه های متعدد و مختلف را روی دستگاه نصب نموده و یا اینکه بازی و برنامه های سنگین را به صورت همزمان روی آن اجرا کنید.

علاوه بر یک خروجی صدای 3  و نیم میلی متری در اپل مک بوک پرو با تاچ‌ بار مدل mv972 از 4 تاندربوت 3 یا همان USB-C نیز استفاده شده است.

 

پردازنده گرافیکی و مرکزی برای تست سرعت و قدرت

اپل مک بوک پرو با تاچ‌ بار مدل mv972

در مدل های با نمایشگر 15 اینچی از پردازنده های جدید و 8 و 9 هسته ای شرکت اینتل استفاده شده است.

طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی آیفون اپل پردازنده های استفاده شده در اپل مک بوک پرو با تاچ‌ بار مدل mv972 در کنار رم مناسبی که استفاده شده است به کاربران اجازه می دهد تا علاوه بر اجرای برنامه های مختلف و به روز بتوانند همزمان چند برنامه گرافیکی یا تدوین فیلم را با هم اجرا نموده و از آن ها استفاده کنند.

مک بوک پرو اپل دارای یک پردازنده گرافیکی گسسته Radeon Pro در همه مدل های 15 اینچی است. این پردازنده توانایی قابل ملاحظه ای را با راندمان خیلی قوی در بر می گیرد.

مدل های 13  اینچی که دارای تاچ بار هستند نیز دارای گرافیک یکپارچه با 128 مگابایت DRAM جاسازی شده که کارهای گرافیکی را سریعتر از همیشه انجام می دهد.

با پردازنده گرافیکی و مرکزی این لپ تاپ قطعا دغدغه ای برای اجرای برنامه های گرافیکی مانند بازی یا خروجی گرفتن از نرم افزار های مخصوص تدوین فیلم یا عکس با سرعت بالا نخواهید داشت.

هر چند نکته جذاب این محصولات استفاده از تاچ بار با قابلیت شخصی سازی برای هر برنامه است اما از امکانات به روز و پیشرفته ای که از طریق سخت افزار قوی در اختیار کاربران قرار می دهد نیز نباید به راحتی گذشت.

 

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *