مشخصات فنی و تعمیر آیپد پرو 11

بعد از معرفی آیپد XR وسط اپل و استقبال بی نظیری که از این محصول شد، شرکت اپل تصمیم گرفت محصول جدید خود یعنی آیپد پرو 11 را وارد بازار نماید.

این محصول که در نگاه اول دارای قیمت بالایی است از امکانات ویژه به همراه یک نمایشگر قوی بهره می برد که بیشتر حس استفاده از یک لپ تاپ را به کاربران می دهد.

در ادامه مطلب با ما در نمایندگی آیفون اپل برای بررسی ویژگی های مختلف این محصول اپل که از نظر اقتصادی برای کسانی که دغدغه ی مالی زیادی ندارند و به دنبال خرید یک محصول با کیفیت و پر از امکانات هستند مناسب می باشد.

 

ویژگی های ظاهری آیپد پرو 11

آیپد پرو 11

این محصول جذاب اپل از یک نمایشگر  اینچی کاملاًض لمسی بهره می برد که قلم استایلوس نیز برای آن با امکانات بی نظیری در نظر گرفته شده است.

قلم مورد نظر بر روی دستگاه امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد و به راحتی با دو بار ضربه زدن در هنگام خاموش بودن نمایشگر می توان صفحه آن را روشن نمود.

انتخاب حالت های مختلف برای قلم مانند نوشتن یا پاک کردن نیز بر روی این قلم انجام می شود.

علاوه بر این قلم مورد نظر دیگری نیازی به شارژ از طریق آیپد نداشته و به راحتی به صورت بی سیم شارژ شده و با آیپد پرو 11 جفت می شود.

در کنار این ویژگی ها می توان به کیفیت FULL HD نمایشگر اشاره نمود که تصاویر را با وضوح بالایی نمایش می دهد.

هر چند نباید از کیفیت و وضوح بالای صدای تبلت نیز به راحتی چشم پوشی کنیم که از طریق چهار اسپیکر مختلف پخش می شود.

نمایشگری که برای آیپد پرو 11 در نظر گرفته شده است از فناوری IPS پشتیبانی می کند و به همین دلیل میدان دید گسترده تری را در اختیار افراد قرار می دهد.

این موضوع باعث می شود تا علاوه بر محیط های باز، افراد بتوانند در هر محیطی تبلت را در جلوی خود گذاشته و از آن استفاده نمایند.

از دیگر ویژگی های ظاهری این تبلت خوش ساخت اپل می توان به پوشش ضد انعکاس نور و همچنین پوشش الفوبیک برای کاهش بازتاب نور و عدم ماندگاری اثر انگشت اشاره نمود.

 

ویژگی های عمومی و پردازنده آیپد پرو 11

آیپد پرو 11

یکی از ویژگی های جذاب این تبلت پشتیبانی از فیس آیدی می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی بتوانند از آن برای حفظ اطلاعات و امنیت دستگاه خود استفاده کنند.

علاوه بر این استفاده از پردازنده A12X شرکت اپل باعث شده است تا آیپد پرو 11 به عنوان یکی از قوی ترین تبلت های بازار شناخته شود.

این پردازنده مرکزی قدرت و راندمان کاری دستگاه را نسبت به نسل های قبلی تا 90 برابر افزایش داده است.

طبق بررسی های ما در نمایندگی آیفون اپل پردازشگر مورد نظر از نوع 8 هسته ای بوده و واحد پردازش عصبی نیز دارد که می تواند آیپد پرو 11 نسبت به نسل های قبلی سریع تر و با قدرت بالاتر برای اجرای نرم افزار های مختلف معرفی نماید.

آیپد پرو 11 در دو نسخه با و بدون سلولار ارائه می شود و از سیم کارت الکترونیکی شرکت اپل پشتیبانی می کند.

وزن مناسب این دستگاه باعث می شود تا کاربران در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان احساس خستگی نداشته باشند و بتوانند به راحتی از قلم دستگاه و نمایشگر با کیفیت آن برای انجام بازی و کار های روزمره استفاده نمایند.

در کنار همه این ها از یک پردازنده گرافیکی M12 در این تبلت استفاده شده است تا به کاربران اجازه دهند بتوانند به راحتی انواع بازی ها و نرم افزار های طراحی را روی این محصول نصب نموده و از آن ها استفاده کنند.

 

قدرت دوربین و رم دستگاه

آیپد پرو 11

طبق بررسی های کارشناسان ما برای اینکه آیپد پرو 11 بتواند اطلاعات و دستوراتی که از طریق نمایشگر لمسی و همچنین قلم استایلوس به آن داده می شود را بهتر و سریع تر اجرا نماید، یک رم 4 گیگابایتی برای این محصول در نظر گرفته شده است.

آیپد پرو 11 در مدل های مختلف با حافظه داخلی ارائه شده است تا کاربران بتوانند مطابق با نیاز خود برای خرید آن ها اقدام نمایند که همین موضوع در کنار رنگ بندی باعث تغییر قیمت این محصول شده است.

برای دوربین اصلی که در قاب پشتی دستگاه قرار گرفته است، اپل به سراغ یک دوربین 12 مگاپیکسلی رفته است تا از طریق ویژگی های بی نظیری که در آن قرار داده است مشتریان و کاربران را برای ثبت تصاویر ترغیب نماید.

از جمله مهم ترین قابلیت های این دوربین می توان به کاهش نویز، حالت عکاسی پی در پی، کنترل نوردهی، حالت فلش چهارگانه LED و … اشاره نمود.

برای دوربین سلفی نیز این شرکت از یک دوربین 7 مگاپیکسلی استفاده نموده است که قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت HD را دارد و برای استفاده لایو های اینترنتی بسیار مناسب می باشد.

از دیگر امکانات آیپد پرو 11 می توان به موارد زیر اشاره نمود.

بلوتوث داخلی

پشتیبانی از اتصال بی سیم

باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 29.37 وات ساعت

شتاب سنج

ژیروسکوپ

پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن های همراه

پورت USB Type-C

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *