مک بوک قدرتمند اپل : Apple MacBook Pro MK193 2021

تیم تولید محتوا سپتامبر 19, 2022 0 نظرات

سری پرو محصولات اپل را می توان یکی از قدرتمندترین های بازار دیجیتال معرفی کرد؛ مک بوک قدرتمند اپل نیز در همین سری جای گرفته و با جای دادن قوی ترین قطعات سخت افزاری و نرم افزاری در بطن خود، از پس انجام سنگین ترین کارها نیز به خوبی بر می آید.

Apple MacBook Pro MK193 2021 With Retina Display یا به عبارت دیگر Retina MacBook Pro را می توانیم مک بوک قدرتمند اپل بخوانیم که با طراحی جذاب خود، نگاه های زیادی را به سمت خود کشانده است. این مدل که بهترین مک بوک اپل نیز نام گرفته است؛ تلفیقی از MacBook Air و سری MacBook Pro می باشد؛ در ادامه با ما همرا بوده تا با دیگر ویژگی های مک بوک قدرتمند اپل Apple MacBook Pro MK193 2021 آشنا شوید.

نمایندگی آیفون اپل در کنار تعمیر انواع مدل های مختلف جدید و قدیمی آیفون و به روزرسانی نرم افزاری و برطرف کردن مشکلات سخت افزاری آن ها، تمامی مدل های مختلف مک بوک اپل را در سریع ترین زمان ممکن و با علم و دانش و تجهیزات به روز و پیشرفته تعمیر می کند.

طراحی باریک و سبک مک بوک قدرتمند اپل، Retina MacBook Pro

این نسل از سری مک بوک های اپل، از طراحی باریک و سبکی برخوردار بوده؛ ضخامت این دستگاه حدود 16.8 میلی متر است که از مدل های قبلی به صورت قابل توجهی کمتر می باشد؛ این کاهش ضخامت تاثیر شگرفی نیز بر روی وزن دستگاه داشته است؛ لازم به ذکر است وزن این محصول حدود 2.1 کیلوگرم می باشد.

مک بوک قدرتمند اپل Apple MacBook Pro MK193 2021 همین طراحی ساده و بدنه کم ضخامت با لبه های تیز یکی از علت های جذابیت این مدل بوده است؛ بهترین مک بوک اپل با صفحه نمایشی 16.2 اینچی عرضه شده که کیفیت فوق العاده ای در نمایش تصاویر دارد. در ادامه با ما همراه بوده تا با نمایشگر محصول آشنا شوید.

بهترین مک بوک اپل با قدرت نمایشی حیرت انگیز

همانطور که در پاراگراف فوق ذکر شد برای این محصول قدرتمند اپل استفاده از نمایشگری 16.2 اینچی را ترجیح داده است. این صفحه نمایش با پنلی از نوع Liquid Retina XDR ساخته شده و امکان ارائه رزولوشنی برابر با 2234×3456 پیکسل را دارد.

نمایش 254 پیکسل در هر اینچ، سبب شده شاهد تصاویری باکیفیت فوق العاده بر روی نمایشگر مک بوک قدرتمند اپل باشیم. نرخ بروزرسانی 120 هرتز از جمله دیگر ویژگی هایی بوده که تضمین ارائه تصاویری روان و بدون هیچ لگی را به کاربر خواهد داد.

مک بوک قدرتمند اپل Apple MacBook Pro MK193 2021 پردازنده قدرتمند Apple M1 Pro

Apple MacBook Pro MK193 2021 پردازنده قدرتمند Apple M1 Pro را در بطن ساختاری خود جای داده است؛ به سبب همین موضوع است که امروزه با جرعت نه تنها عموم مردم بلکه نمایندگی آیفون نیز، MK193 2021 را مک بوک قدرتمند اپل می خواند.

به کمک این تراشه اجرای سنگین ترین نرم افزارها و بازی ها بر روی لپ تاپ بدون هیچ گونه مشکلی ممکن می باشد. برای انجام پردازش های گرافیکی نیز اپل به استفاده از یک پردازنده گرافیکی 16 هسته ای روی آورده که توانایی بسیار بالایی در انجام امور گرافیکی مختلف دارد.

این محصول پر قدرت 16.2 اینچی به یک عدد پورت HDMI، یک عدد درگاه SD و همچنین خروجی هدفون تجهیز شده است. همچنین لازم به ذکر است مک بوک پرو اپل مدل MK193 2021 با سرعتی بالا با استفاده از شارژرهای مگ سیف شارژ شده و دارای دوربین وبکم 1080 پیکسلی می باشد.

با توجه به مشخصات ذکر شده به جرعت می توان گفت که مک بوک قدرتمند اپل مناسب برای پردازش های سنگین و امور گرافیکی بوده و راندمان کاری بسیار بالایی برای ارائه دارد.

خدمات ویژه نمایندگی اپل

باتوجه به محبوبیت فوق العاده برند اپل در ایران، نمایندگی های متعددی از این کمپانی را در شهرهای مختلف می توان یافت. بطور کلی نمایندگی اپل، از تخصصی‌ ترین سرویس‌ های تعمیر و فروش برخوردار بوده و این سرویس ها را در خصوص محصولات مختلف این کمپانی نظیر آیفون، آیپد، آی ‌مک، مک بوک و … ارائه می دهد.

نمایندگی آیفون سرویس ‌های فروش، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌ های اپل را با کمترین سود ممکن برای مشتریان عرضه کرده و تعهد و مسئولیت پذیری بالاتری نسبت به دیگر مراکز ارائه کننده این خدمات دارد. تعمیر و تعویض قطعات مک بوک قدرتمند اپل، تعمیرات آی مک، تعویض و تعمیر آیفون های مختلف، تعمیرات آیپد، تعمیرات اپل واچ ها و … از جمله خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل می باشد.

از جمله مزیت های استفاده از این مراکز بجز موارد ذکر شده در متون فوق، اطمینان از تعویض قطعات با قطعه ای اصلی و اورجینال و همچنین وجود خدمات پس از تعمیر می باشد. افراد شاغل در این مجموعه با ساختار مک بوک های اپل آشنایی کامل داشته و تعمیر و تعویض قطعات را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

مک بوک قدرتمند اپل Apple MacBook Pro MK193 2021 تعمیر MacBook Pro MK193 2021

تعمیر مک بوک قدرتمند اپل مدل MacBook Pro MK193 2021 نیز در نمایندگی آیفون انجام خواهد شد؛ این تغییرات ممکن است در جهت ارتقا این لپ تاپ و یا برای تعویض قطعات معیوب آن صورت بگیرد؛ در هر دو صورت نمایندگی اپل اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن و با دقتی دو چندان انجام داده و راندمان بهترین مک بوک اپل را به آن بازخواهد گرداند.

دربارهتیم تولید محتوا