مقایسه آیفون 11 و 12 پرومکس

بعد از فروش بالایی که آیفون 12 پرو مکس توانست به دست بیاورد، در این مطلب قصد داریم به بررسی دلایل فروش آن و همچنین مقایسه آیفون 11 و 12 پرومکس بپردازیم تا بدانید چرا در نمایندگی اپل همه خدمات ویژه برای پشتیبانی کامل از آیفون 12 در نظر گرفته شده است.

 

دلایل فروش بالای محصولات اپل

در حال حاضر شرکت اپل معروف‌ترین و پرطرفدارترین شرکت در زمینه تکنولوژی و فناوری موبایل و خدمات آن در دنیا شناخته شده است. غیرممکن است که نام این برند جایی مطرح شود و کسی آن را نشناسد. محصولات و تولیدات این شرکت معتبر و نامی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به همان نسبت قیمت محصولات گران‌تر است. خاص بودن محصولات این شرکت معتبر و پر آوازه از لحاظ کیفی از یک سو و طراحی منحصر به فرد محصولات آن از سویی دیگر تاثیر بسیار زیادی بر جذابیت و فرم ظاهری و البته کارآیی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این تولیدات گذاشته است.

 

درباره آیفون ۱۱ پرومکس

این گوشی موبایل راه زیادی طی کرده و قله‌های بلندی را درنوردیده تا خود را به عنوان یکی از بهترین‌ها در دنیای گوشی‌های تلفن همراه مطرح کند. بدنه مات و رنگ خاص آن از ویژگی‌های برجسته این مدل گوشی است. یکی دیگر از قابلیت‌های این گوشی دوربین بی‌نظیر آن است که آیفون ۱۱ پرومکس را به یک تلفن همراه رزشمند تبدیل کرده و آن را از دیگر انواع گوشی‌ها متمایز ساخته است. لرزش‌گیر تصویر بی‌عیب و نقص آن، تصاویری جذاب و هالیوودی گرفته که نظر هر بیننده‌ای جذب می‌کند. ال سی دی آن در کیفیت سرآمد بوده و حرف اول را می‌زند.

 

مقایسه آیفون 11 و 12 پرومکس

 

همه ویژگی‌های روز دنیا مانند تشخیص چهره هوشمند و شارژ بی‌سیم در در آین گوشی خلاصه شده است، اما این‌که هنوز از تکنولوژی ۵جی بی‌بهره است تعجب همه کاربران را برانگیجته است. این نشان‌دهنده این است که این کمپانی هنوز به دنبال فروش آنلاین بوده و مایل است با استفاده از روش‌های نوین و به روز به کسب درآمد بپردازد. گرفتن عکس و فیلم با گوشی موبایل در این سال‌ها به یک صنعت مدرن بدل شده که هواداران بسیار زیادی دارد. شما ارگر علاقمند به تجربه این دنیای هزار رنگ و هیجان‌انگیز دارید، آیفون ۱۱ پرومکس پیشنهاد ما به شماست. در ادامه راجع به مقایسه آیفون 11 و 12 پرومکس  صحبت می‌کنیم.

 

درباره آیفون ۱۲ پرومکس

آیفون ۱۲ پرومکس با ابعاد بزرگ، باتری حجیم و توانمندی و قدرت بالای دوربین، توانسته خود را به عنوان پرچم‌دار اپل معرفی و قله این کمپانی را فتح کند. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به طراحی تخت، رنگ‌های جذاب و چشم نواز، استفاده از قدرتمندترین تراشه در دنیای گوشی‌ها، … اشاره نمود. آیفون ۱۲ پرومکس نخستین گوشی در این شرکت است که بعد از مدت زمانی طولانی توانسته تغییرات سخت‌افزاری در ماژول دوربین خود ببیند. مشخصات ظاهری آیفون ۱۲ پرومکس این‌گونه است که پشت و جلوی گوشی از جنس شیشه و فریم ضدآب، در رنگ‌های سیلور یا نقره‌ای، گلدن یا طلایی، سبز و آبی ملایم، دوربین ۶۴ مگاپیکسل، وزن این گوشی ۲۲۸ گرم می‌باشد. در ادامه به تفاوت آیفون 11 و 12 پرومکس می‌رسیم.

 

 

مقایسه آیفون 11 و 12 پرومکس

تفاوت‌های زیادی بین دو مدل گوشی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ مشاهده می‌شود که در این مقاله به بررسی چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم.

وجود تعدادبیشتر آنتن‌های ۵جی در کناره‌های تخت آیفون ۱۲ یکی از این تفاوت‌ها است. از نظر اندازه صفحه نمایش نیز بین این دو مدل نیز تفاوت‌هایی وجود دارد. شرکت اپل در آیفون پرومکس ۱۲ از محافظ سرامیکی بهره کرفته است اما در آیفون ۱۱ از محافظ گوریلا گلس استفاده شده است.

یکی دیگر از تفاوت‌های موجود مابین این دو مدل گوشی میزان مقاومت آن‌ها در آب است که مدل آیفون ۱۲ پرومکس در عمق ۶ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه در آزمون خود سربلند بوده است و آیفون ۱۱ پرومکس تا عمق دو متری به درون آب رفته و جان سالم بدر برده است.

مقاومت آیفون ۱۲ پرومکس به دلیل دارا بودن محافظ سرامیکی نیز از آیفون پرومکس ۱۱ در مقابل ضربه بیشتر است. با این حال آیفون ۱۲ پرومکس با وجود قابلیت‌های معرفی شده، بیشتر عرض اندام نموده و در مقابل چشم مشتری برای انتخاب خود نمایی می‌کند.  این دو مدل گوشی آیفون 11 و 12 پرومکس در زمینه‌های دیگر مانند باتری، دوربین، مشخصات فنی و به طبع قیمت نیز باهم متفاوت هستند.

 

مقایسه آیفون 11 و 12 پرومکس

کدام یک بهتر است؟

به جرئت مینوان گفت که طرفداران آیفون دلایل زیادی برای ارتقای گوشی خود و خرید نسخه جدید دارند. ویژگی‌های گوشی آیفون ۱۲ پرومکس باعث شده که استفاده‌کنندگان این برند به فکر تغییر گوشی خود از پرومکس ۱۱ به پرومکس ۱۲ باشند. گوشی آیفون ۱۲ مطمئنا از قدرتمندترین‌های این کمپانی است که بخاطر داشتن این فاکتور، قیمت آن در خانواده خود و نسبت به خواهر و برادران خود بالاتر است. برند اپل با وجود آیفون ۱۲ پرومکس به رقابت با رقبای سرسخت خود چون سامسونگ برخاست و قدرت و جذابیت این مدل گوشی توانست چشم همگان را به خود خیره کند.

 

مقایسه مقایسه آیفون 11 و 12 پرومکس برای خرید

در پایان به شفاف‌سازی این مسئله برای کسانی که قصد خرید گوشی از سری گوشی‌های تولید شده در شرکت آیفون را دارند می‌پردازیم که آیفون ۱۲ پرومکس سنگین‌ترین و بزرگترین گوشی هوشمند عرضه شده در خانواده قدرتمند آیفون است، یک نکته مثبت آن را جذاب‌تر از آیفون پرومکس ۱۱ جلوه داده است که آن هم ضخامت کمتر آیفون پرومکس ۱۲ است.

حال تصمیم‌گیری و حق انتخاب با شماست؛ این امکان برای شما فراهم است که یا آیفون ۱۱ پرومکس را با حاشیه گرد انتحاب کنید و یا لبه‌های تخت و براق و جذاب آیفون ۱۲ پروکس را.

فریم هردو گوشی موبایل از جنس فلز ضد زنگ است که در تهیه و ساخت ابزار جراحی کاربرد دارد، که این نشان از اهمیت اجناس مورد استفاده و کیفیت آن‌ها در تولیدات شرکت اپل دارد. پس اگر از قیمت بالا و گران بودن محصولات این شرکت چشم پوشی کنیم، باید گفت انتخاب و خرید آن‌ها یک انتخاب بی‌نقص و شایسته است.

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *