تعویض باتری گوشی آیفون

بسیاری از کاربران این سوال را از تیم فنی و پشتیبانی نمایندگی اپل در ایران پرسیده اند که آیا تعویض باتری گوشی آیفون امکان پذیر است و صدمه به گوشی وارد نمی‌کند؟

در این مطلب قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار داده و نکاتی را در مورد چگونگی تعویض باتری و اینکه از چه نوع باتری هایی می توانیم برای این کار استفاده کنیم بیان خواهیم کرد.

 

نکاتی در مورد باتری گوشی های اپل

تعویض باتری گوشی آیفون

تولید باتری های لیتیوم پلیمری توانست انتقال آب بزرگی در سطح باتری گوشی های موبایل و تلفن همراه به وجود بیاورد.خود دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعویض دارند.

عوامل مختلفی می‌تواند در خراب شدن و پایین آمدن سلامت باتری گوشی های اپل تاثیرگذار باشد که از مهمترین آنها می توان به شارژ و دشارژ شدن متوالی باتری در مدت زمان کوتاه و یا استفاده از منابع انرژی نامناسب با ولتاژ پایین یا بالا برای شارژ گوشی اشاره نمود.

باتری گوشی های اپل تحت این شرایط کارایی بالای خود را از دست داده و درصد سلامت آن پایین می‌آید

در این موارد ممکن است شاهد خالی شدن سریع باتری و خاموش شدن بسیار سریع و ناگهانی دستگاه باشیم.

البته در گوشی های اپل و از قسمت سلامت باتری در تنظیمات به راحتی می توانید میزان سلامت آن را مشاهده نموده و اگر با عددی زیر از ۸۰ مواجه شدید به فکر تعویض باتری گوشی اپل بیفتید.

باتری گوشی های اپل ممکن است به دلایل مختلف دیگری از جمله خراب بودن شارژر دچار این نقض شده و سطح سلامت آنها به پایین تر از عدد ۸۰ برسد و این یعنی شارژدهی آنها کم شده و ممکن است منجر به خاموش شدن دستگاه شود.

 

خراب شدن باتری چه صدمه ای به گوشی وارد می کند؟

تعویض باتری گوشی آیفون

در مورد گوشی های اپل و دیگر گوشی ها خراب شدن باتری و کاهش شارژدهی آن می تواند یک زنگ خطر برای قسمتهای مختلف سخت افزاری و نرم افزاری گوشی شما باشد.

خراب شدن باتری دستگاه علاوه بر اینکه شما را مجبور می کند تا همواره دغدغه برای پر بودن شارژ دستگاه خود و اینکه به برق و شارژر اتصال دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این زمانی که در قسمت سلامت باتری خط صاف را مشاهده می کنید و با عدد زیر ۸۰ مواجه می شوید باید سریعا برای تعویض باتری اقدام کنید زیرا خراب بودن باتری می‌تواند علاوه بر کاهش شارژدهی دستگاه و کاهش عملکرد مثبت آن در مکان های مختلف، باعث آسیب دیدن قسمت های دیگر دستگاه همانند آیسی و یا برد گوشی شود.

پس برای کاهش هزینه ها تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری گوشی های آیفون و همچنین برای حفظ سلامت و نگهداری این قسمت ها لازم است تا در سریع ترین زمان ممکن و بعد از اینکه متوجه خراب شدن باتری گوشی شدید آن را تعویض نمایید..

در ادامه نکات جالبی را در مورد تعویض باتری گوشی آیفون نیز برای شما در نظر گرفته ایم.

 

تعویض باتری گوشی آیفون

مهمترین کاری که برای تعویض باتری گوشی آیفون باید انجام دهید این است که در سریعترین زمان ممکن یک مرکز معتبر و مطمئن را پیدا کرده و گوشی خود را برای تعمیر و تعویض باتری به آن بسپارید.

شخص و یا مرکزی که برای بار اول گوشی آیفون شما را باز می کند می تواند سرنوشت گوشی شما در آینده را رقم بزند.

در صورتی که انتخاب شما در این زمینه درست نباشد ممکن است صدمات بسیار جبران ‌ناپذیری به قسمتهای مختلف سخت افزاری گوشی شما وارد شود.

به همین دلیل نمایندگی آیفون اپل در تهران در ادامه خدمات ویژه و بی نظیر خود سعی کرده است تا یک تیم فنی و تخصصی که با قسمت های مختلف گوشی های آیفون آشنایی کامل دارند را دور هم جمع نموده و ابزار و تجهیزات کاملاً تخصصی و پیشرفته ای را برای تعمیر و یا تعویض قسمت های مختلف گوشی های آیفون در اختیار آنها قرار دهد.

این تیم فنی بعد از مراجعه شما گوشی مورد نظر را با استفاده از تجهیزات به روز تست و عیب یابی اولیه نموده تا از مشکلات به وجود آمده برای باتری کاملا مطمئن شوند و قسمت‌های که در اثر این ماشین ممکن است دچار اختلال شده باشند را نیز شناسایی نمایند.

تعویض باتری گوشی آیفون

استفاده از باتری اصل و اورجینال

یکی از مهمترین خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل برای تعمیرات گوشی آیفون استفاده از باتری اصل و اورجینال برای تعویض باتری گوشی آیفون است.

برای اینکه متوجه شوید، تعویض باتری گوشی آیفون به صورت اصل و اورجینال انجام شده است می توانید در این قسمت تنظیمات، سلامت باتری جدید را تست نمایید.

در صورتی که سلامت باتری در این قسمت روی عدد ۱۰۰ قرار داشت باتری استفاده شده به صورت اصل و اورجینال می باشد و در غیر این صورت اگر خط صاف یا عددی غیر از ۱۰۰ را مشاهده نموده اید بدانید که باتری استفاده شده غیر اصل بوده و به صورت فیک بر روی دستگاه شما قرار گرفته است.

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *