تعمیر شارژر آیفون اپل یا تعویض شارژر اپل کدام یک بهتر است؟

تعمیر شارژر آیفون اپل یک امر کاملاً تخصصی است و باید حتما توسط افراد متخصصی که در این زمینه فعالیت می کنند انجام شود. تعمیرات قسمت های مختلف گوشی های آیفون دارای ظرافت خاصی است و در صورتی که شما از تجهیزات نامناسب برای تعمیر یا تعویض استفاده کنید، قطعاً مشکلاتی در طول تعمیر و یا بعد از آن برای دستگاه به وجود می آید.

نمایندگی آیفون اپل در ایران تمامی قسمت های مختلف دستگاه شما از جمله شارژر را با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته تعمیر می کند و به شما این امکان را می دهد تا از گارانتی معتبر تعمیر نیز بهره مند شوید. در صورتی که قصد داشته باشید از شارژر های اصلی و اورجینال به جای شارژر خراب شده استفاده نمایید می توانید از تجهیزات اصلی و اورجینال با گارانتی معتبر کتبی استفاده نمایید.

تعمیر شارژر آیفون اپل

شارژر های آیفون اپل یکی از مهم ترین قسمت های این دستگاه هستند که در برخی از موارد ممکن است به دلایل مختلف دچار نقص و خرابی در عملکرد شوند.

کاهش شارژردهی و عملکرد باتری شما ممکن است به دلایل مختلفی از جمله خرابی شارژر شما رخ بدهد و باعث شود تا شما به مرور نیاز داشته باشید تا در مدت زمان کوتاهتری شارژر خود را به برق متصل نمایید.

نکات زیادی برای نگهداری بهتر باتری و شارژر گوشی های آیفون وجود دارند که بهتر است برای افزایش مدت زمان کارایی باتری و شارژر حتما آن ها را رعایت نمایید. در صورتی که شارژر های گوشی های آیفون دچار مشکلی شدند در مرحله اول می توانید برای تعمیر آن ها اقدام نمایید.

با توجه به قیمت بسیار بالا و البته بهتر بودن شارژر اصلی و اورجینال هر کدام از مدل های گوشی های آیفون، گزینه تعمیر شارژر آیفون اپل می تواند نسبت به تعویض آن به صرفه تر باشد.

در صورتی که متوجه شدید خرابی به وجود آمده در شارژدهی گوشی شما مربوط به شارژر می باشد و یا شارژر شما به هر دلیل به صورت کامل قابل اتصال به دستگاه نبود، باید حتما تست و عیب یابی را برای آن شارژر و گوشی انجام دهید.

نکته بسیار مهم: در برخی از موارد خراب بودن شارژر و شارژ نشدن گوشی می تواند به دلیل خراب بودن سوکت شارژ دستگاه باشد و باید این نکته را در نظر داشته باشید تا به سرعت به سراغ تعویض شارژر خود نروید.

تعمیر  و یا تعویض شارژر آیفون اپلخرابی های متداول در شارژر های آیفون

محصولات آیفون و قسمت های سخت افزاری آن ها بسیار با کیفیت هستند و به سختی خراب می شوند. اما در برخی از موارد به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی و نگهداری نادرست دستگاه، خرابی هایی برای شارژر و یا سوکت شارژ گوشی شما به وجود می آید.

از جمله مهم ترین خرابی هایی که برای شارژر ها محتمل است می توان به اتصال به منبع برق نامناسب که اتصالی داشته باشد و باعث خرابی در قسمت آداپتور شارژر شود و همچنین اتصال نامناسب سیم شارژر به سوکت دستگاه اشاره نمود.

در موارد دیگر نیز ممکن است اتصال مداوم شارژر به برق برای مدت زمان طولانی و استفاده از آن برای شارژ کردن دیگر مدل های گوشی اپل می تواند منجر به خرابی و نیاز به تعمیر شارژر آیفون اپل شود.

تعویض شارژر آیفون اپل

با توجه به قیمت بالای محصولات اپل و لوازم جانبی آن ها بهتر است ابتدا در صورت بروز هر گونه مشکل به سراغ تعمیر شارژر آیفون اپل بروید. در صورتی که عملیات تعمیر بر روی شارژر قابل انجام نباشد و نتوانید در سریع ترین زمان ممکن آن را تعمیر نمایید و یا شارژر شما به صورت کامل سوخته شده باشد، باید برای تعویض شارژر آیفون اپل اقدام نمایید.

تعویض شارژر به دو صورت قابل انجام است. در روش اول شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر از شارژر های فرعی استفاده نمایید. در صورت خرید شارژر های فیک باید بدانید که پس از مدت زمان کوتاهی ممکن است شارژر خراب شده و دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه نیز شود.

تعمیر شارژر آیفون اپلاما در صورتی که به جای تعمیر شارژر آیفون اپل به سراغ تعویض آن با شارژر های اصلی و اورجینال بروید به هیچ عنوان شاهد کاهش کارایی دستگاه خود نخواهید بود و می توانید از بالا بودن کیفیت عملیات تعمیر نهایت لذت را ببرید.

شارژر های اصلی و اورجینال که با ضمانت نامه کتبی و اصلی و اورجینال در نمایندگی آیفون اپل ارائه می شوند خیال شما را از کارایی دستگاه راحت خواهد کرد. در صورت خرابی شارژر تعویض شده در مدت گارانتی می توانید آن را با شارژر های اصلی و اورجینال تعویض نمایید.

گارانتی معتبر تعمیر شارژر آیفون

در صورتی که از خدمات نمایندگی آیفون استفاده نمایید می توانید با بهترین شرایط ممکن و در صورت تست سلامت شارژر خودتان در همین محیط نمایندگی از گارانتی معتبر تعمیر نیز بهره مند شوید.

از طریق روش های حضوری و پشتیبانی واتساپ می توانید با تیم فنی و تخصصی ما در ارتباط بوده و در سریع ترین زمان ممکن تمامی مشکلات سخت افزاری گوشی های آیفون اپل را برطرف نمایید.

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *