بزرگترین ضعف آیفون ۷

اگر سایت های مختلف را باز کنید مطالب زیادی در مورد مشکلات آیفون ۷ اپل مشاهده می کنید، که البته با توجه به بررسی های به وجود آمده بزرگترین ضعف آیفون ۷ را می‌توان مربوط به مشکل عدم آنتن دهی و رندوم آنتن دهی در این گوشی هوشمند دانست.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی اپل با توجه به استفاده از به روزترین تجهیزات و تکنولوژی می‌تواند در سریعترین زمان ممکن این مشکل را بررسی و نسبت به برطرف نمودن آن اقدام نماید.

 

مشکلات آیفون ۷

بزرگترین ضعف آیفون ۷

آیفون ۷ شرکت اپل از جمله محصولاتی است که در زمان ارائه و بازار توانست نگاه بیشتر مشتریان و مخاطبان را به خود جلب می کند و در همان ساعت‌های اولیه به فروش نسبتاً بالایی برسد.

اما این گوشی هوشمند علاوه بر مزایا و امکانات بسیار زیادی که در اختیار کاربران قرار می داد ضعف ها و مشکلاتی نیز داشت که در بسیاری از موارد دغدغه هایی را برای آنها به وجود می آورد.

اپل در این مدل از پورت شارژر برای اتصال هندزفری به گوشی استفاده کرده بود که این موضوع باعث اعتراض بسیاری از کاربران روبرو شد.

کاربران می‌توانستم به صورت همزمان و زمانی که گوشی آنها در در حال شارژ شدن بود از اتصال هدفون نیز بهره مند شوند.

در برخی از موارد نیز کاربران در مورد صدای مبهمی مانند که از پشت گوشی شنیده می شد و در زمان انجام بازی ها کارکردن با دستگاه بیشتر نیز می شد، ابراز نارضایتی کرده بودند که با بررسی های به وجود آمده مشخص شد این صدا مربوط به پردازنده دستگاه است.

یکی دیگر از مهم ترین مشکلات آیفون ۷ اپل را می توان به کوتاه مدت باتری آن دانست.

البته راهکارهایی مانند ارتقاء سیستم عامل به آخرین نسخه بستن نرم افزار هایی که بیشترین استفاده از باتری را دارد می‌تواند به استفاده بهینه تر از باتری اپل کمک نماید.

اما همه این ضعف ها در کنار بزرگترین ظرف آیفون ۷ یعنی عدم آنتن دهی باعث شده بود تا کاربران اعتراض‌های زیادی را نسبت به این گوشی هوشمند داشته باشند.

در ادامه به بررسی این مشکل پرداخته و راه حل هایی که برای برطرف کردن آن وجود دارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

بزرگترین ضعف آیفون ۷

بزرگترین ضعف آیفون ۷

اپل بعد از دو سال به مشتریان خود اعلام نمود که مشکلات مربوط به آنتن دهی گوشی های هوشمند آیفون ۷ را به صورت رایگان تعمیر می نماید.

مشکل عدم آنتن دهی یا نمایش علامت No service زمانی که این گوشی از حالت پرواز خارج شده خود را نشان می داد بعد از اینکه موبایل به صورت کامل آنتن دهی خود را از دست می‌داد فقط با ریستارت کردن گوشی این علامت از روی صفحه پاک میشد.

هر چند در مدل های دیگر این مشکل نیز مشاهده شده است و بیشترین موردی که مشتریان گوشی را به شرکت اپل اجازه داده بود مربوط به مدل A1660 بوده است.

بسیاری از کاربران اپل بعد از مدت کوتاهی با بزرگترین ضعف آیفون ۷ در آنتن دهی روبه‌رو می‌شوند اما برخی از آنها نیز به طور تقریبی بعد از یکی دو سال این مشکل را تجربه می کنند.

علت اصلی به وجود آمدن این مشکل در آنتن دهی آیفون ۷ آسیب دیدگی آی سی baseband است.

با توجه به اینکه شرکت اپل به عنوان یک شرکت کاملاً آمریکایی کشور ایران را در لیست تحریم های خود قرار داده است، کاربران داخل کشور برای برطرف نمودن چنین مشکلی باید حتماً از طریق کشورهای خارجی اقدام نمایند که این موضوع برای بسیاری از آنها غیر قابل انجام شدن است.

به همین دلیل تیم فنی و تخصصی نمایندگی اپل خدمات ارزنده ای که برای تعمیر مدلهای مختلف آیفون اپل ارائه می دهد، از دستگاه های مناسب برای برطرف نمودن این مشکل که طیف بزرگی است طرفداران آیفون ۷ با آن رو به رو هستند استفاده می نماید.

 

برطرف کردن مشکل آنتن دهی در آیفون ۷

بزرگترین ضعف آیفون ۷

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد اگر آیفون ۷ شما نیز مانند دیگر مشتریان شرکت اپل دچار مشکل در آنتن‌دهی شد بدون دروغ و استرس آن را به نمایندگی آیفون اپل بیاورید تا در سریعترین زمان و با کمترین هزینه برای شما تعمیر شود.

تیم فنی و تخصصی مرکزی ابتدا نسبت به بررسی و عیب یابی دستگاه اقدام نموده و پس از این اقدامات اولیه آسیب دیدگی آی سی دستگاه را که علت اصلی این مشکل است تعمیر می نماید.

در صورتی که تعمیر آی سی به دلایل مختلف قابل انجام نباشد، تیم فنی مرکز نسبت به تعویض این قطعه با قطعات اصلی که فقط در نمایندگی اپل می توانید آنها را پیدا کنید اقدام می‌نماید.

با توجه به این که معمولاً گوشی های شرکت اپل از قیمت بالاتری نسبت به دیگر برندها برخوردار هستند شاید انتظار داشته باشید که هزینه تعمیرات آنها نیز برای برطرف کردن بزرگترین ضعف آیفون ۷ بسیار بالا برود اما در راستای مشتری مداری سعی کرده ایم تا این هزینه به پایین‌ترین مقدار خود برسد.

پس در صورتی که از گوشی محبوب آیفون ۷ استفاده می نمایید بدون هیچ دغدغه و نگرانی مشکل عدم آنتن دهی آن را به نمایندگی اپل ارجاع دهید تا با تعمیر و برطرف نمودن این مشکل شاهد کارایی دوباره دستگاه خود برای استفاده های مختلف باشید.

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *