بررسی مشخصات فنی و قیمت آیفون 11 پرو مکس اپل

بررسی های تخصصی تیم ما در نمایندگی آیفون اپل نشان می دهد که آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس اپل فقط در سایز صفحه نمایش و ظرفیت باتری با هم تفاوت دارند در حالی که امکانات بالاتری را نسبت به مدل پایه و اولیه ی خود یعنی آیفون 11 در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

بررسی طراحی و ساختار آیفون 11 پرو مکس اپل

آیفون 11 پرو مکس اپل

طراحی ظاهری آیفون 11 پرو مکس اپل مانند آیفون 11 بوده و در قاب پشتی شاهد قرار دادن دوربین در یک قاب مستطیل شکل برآمده هستیم.

اپل در بخش پشتی این محصول مانند دیگر محصول های این رده از شیشه ی یکپارچه با پوشش PDV استفاده کرده است.

یکی از مهم ترین تغییرات این گوشی را می توان ارتقاء ضریب محافظت آن به IP68 دانست که تحت این درجه گوشی مورد نظر می تواند در عمق 4 متری آب و برای 30 دقیقه کاملاً پشتیبانی شده و هیچ مشکلی برای دستگاه به وجود نیاید.

آیفون 11 پرو مکس اپل با وزن 226 گرمی و بسیار عالی به صورت تک سیم کارت یا دو سیم کارت به بازار ارائه می شود.

 

تفاوت در صفحه نمایش با دیگر مدل ها

آیفون 11 پرو مکس اپل

همانطور که گفته شد آیفون سری 11 در اندازه ی صفحه نمایش با هم تفاوت هایی دارند.

نمایشگر 6.5 اینچی که تقریباً 83.7 درصد از تمام بدنه ی دستگاه را پوشانده است، از نوع

سوپر Retina XDR OLED لمسی خازنی بوده و با 16 میلیون رنگ می تواند تصاویر جذاب و با کیفیت بالایی را به واسطه ی رزولوشن 1242*2688 پیکسل نمایش دهد.

این نمایشگر با یک شیشه ی ضد خش و همچنین پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و البته عدم ماندگاری اثر انگشت محافظت می شود.

از دیگر ویژگی های نمایشگر آیفون 11 پرو مکس اپل می توان به روشنایی 800 نیت، طیف رنگ گسترده،نرخ 120 هرتزی دریافت لمس و … اشاره نمود.

 

ویژگی های عمومی آیفون 11 پرو مکس اپل

در این مدل مانند دو گوشی دیگر این سری از نسخه ی 13 آی او اس استفاده شده است که می تواند رابط کاربری جذابی در اختیار دوستداران اپل قرار دهد.

تراشه ی 7 نانومتری مدل اپل A13 Bionic  در ساخت این محصول مورد استفاده قرار گرفته تا سرعت و کارایی بالایی در اجرای نرم افزار ها و همچنین طراحی و انجام بازی داشته باشد.

این پردازنده طبق فاکتور هایی که اپل ارائه کرده است، نسبت به مدل های قبلی 20 درصد سریع تر شده و مصرف انرژی آن نیز تا 40 درصد کاهش پیدا کرده است.

برای افزایش کیفیت پخش صدا در این گوشی از فناوری های دالبی اتموس و دالبی دیجیتال پلاس استفاده شده است.

یکی از امکانات جذاب این مدل که اپل با آن توانسته است محبوبیت خود را چند برابر کند به دستیار صوتی سیری آن بر می گردد که از زبان محاوره ای نیز پشتیبانی می کند.

در آیفون 11 پرو مکس اپل از یک باتری لیتیومی غیر قابل تعویض با ظرفیت 3969 میلی آمپر ساعت استفاده می شود که از شارژ سریع و بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

برای شارژ سریع این مدل می توان از شارژ 18 واتی استفاده نمود که می تواند در 30 دقیقه 50 درصد از باتری را پر نماید.

فناوری تشخیص چهره، شتاب سنج، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن های همراه، تنوع در رنگ بندی، ژیروسکوپ و … از دیگر امکانات آیفون 11 پرو مکس می باشند.

علاوه بر این این گوشی از نسخه ی 5.0 بلوتوث، فناوری اتصال بی سیم، GPS و NFC نیز بهره مند می باشد.

 

بررسی ویژگی های دوربین آیفون 11 پرو مکس اپل

آیفون 11 پرو مکس اپل

سه دوربین مانند آیفون 11 پرو در قاب مستطیلی شکل پشت گوشی قرار گرفته اند که علاوه بر دوربین 12 مگاپیکسلی التراواید که در آیفون 11 نیز مشاهده می شود، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین تله فتو نیز در این قسمت به کار گرفته شده اند.

مجموعه ی دوربین های قرار گرفته در این گوشی با مشخصات مختلفی که دارند از فیلم برداری با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند.

نکته ی جالب و جذاب در مورد دوربین های آیفون 11 پرو مکس اپل توانایی فیلم برداری با هر سه دوربین می باشد.

برای اینکار دوربینی که انتخاب می شود وظیفه ی فیلم برداری را بر عهده گرفته و دو دوربین دیگر برای ارتقاء تصویر و بهبود کیفیت فوکوس به کار گرفته می شوند.

برای دوربین سلفی دستگاه نیز یک دوربین با قدرت 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که البته کیفیت و بهبود بالایی در تصاویر را به همراه دارد.

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *