نگاهی متفاوت به آیفون 13 پرو مکس

شاید تاکنون ویدیو ها و یا نقد و بررسی های مختلفی را در مورد جدیدترین مدل گوشی هوشمند اپل یعنی آیفون 13 پرو مکس دیده باشید و در مورد قابلیت های بسیار زیادی که بر روی این گوشی هوشمند قرار داده شده است مطالب مختلفی را خوانده باشید.

در این مطلب از نمایندگی آیفون قصد داریم از نگاه دیگری این گوشی هوشمند را مورد بررسی قرار دهیم و به شما بگوییم که چرا پرداخت هزینه بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان برای خرید آیفون ۱۱ پرو مکس با توجه به امکاناتی که برای آن قرار داده شده است با عقل جور در می آید.

 

هالیوود در جیب شماست

این عبارتی است که اپل بعد از معرفی آیفون 13 پرو مکس در مورد این گوشی هوشمند به کاربرد و با توجه به اینکه یک پزشک برای آزمایش چشم بیمار خود از آیفون ۱۱ پرو مکس استفاده کرد می توانیم بگوییم که این ادعا کاملا درست بوده و توجه بسیار زیادی که اپل به دوربین این گوشی داشته است باعث شده است تا شاهد بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین باشیم.

در این مدل از سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی به عنوان دوربین اصلی و دوربین لرزشگیر اپتیکال تصویر و دوربین فوکوس خودکار در کنار سنسور تشخیص عمق تصویر استفاده شده است که می تواند با فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز و همچنین زوم اپتیکا

ل ۳ برابر در کنار لنز اولترا واید ۱۳ میلیمتری کیفیت تصاویر شما را چندین و چندین برابر کند.

آیفون 13 پرو مکس

از نظر دوربین سلفی نیز یک دوربین لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید بر روی این این گوشی قرار گرفته است که در کنار آن از حسگر بیومتریک تشخیص عمر نیز استفاده شود تا بتوانند تصاویر و فیلمبرداری را با فرمت 4K و در کنار لرزشگیر الکترونیکی و تصویر در اختیار شما قرار دهد.

 

حافظه داخلی و رم دستگاه

مانند آیفون ۱۲ پرو مکس در این مدل نیز شاهد تنوع در حافظه داخلی و رم دستگاه هستیم و شما میتوانید با پرداخت هزینه های مختلف با توجه به نیاز خودتان یکی از این مدل ها را خریداری کنید.

از نظرم تمامی مدل ها از رم ۶ گیگابایت استفاده می کنند اما نوع حافظه داخلی آنها در چهار سطح مختلف تقسیم شده است تا کاربران با توجه به نیاز خود بتوانند از حافظه ۱۲۸ گیگابایت تا حافظه یک ترابایت را استفاده نمایند.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اپل مانند آیفون ۱۲ پرو مکس قابلیت استفاده از درگاه حافظه و افزایش حافظه داخلی دستگاه را برای آیفون 13 پرومکس نیز قرار نداده است و شما نمی توانید با اضافه کردن کارت حافظه ظرفیت و حافظه داخلی دستگاه خود را افزایش دهید.

 

ساختار شیک و جذاب که انتظارش را داشتیم

هرچند اپل در چند سال گذشته سعی کرده است تا گوشی هایی را از نظر باتری و دوربین و البته پردازنده در سطح بسیار بالایی ارائه نماید اما از نظر ساختاری و ظاهری نیز توجه بسیار زیادی به کاربران خود داشته است و سعی کرده است تا با استفاده از استراتژی تمایز گوشی هایی با طراحی خاص را وارد بازار نماید.

آیفون 13 پرو مکس از نمایشگر سوپر رتینا اولد با اندازه 6.7 اینچی استفاده میکند که رزولوشون ان نیز فول اچ دی می باشد.

برای اینکه در بازتاب نور و لکه دست پوشش مناسبی برای این دستگاه قرار داده شده باشد از الفوبیک استفاده شده است و البته شیشه سرامیکی مقاوم در برابر خش نیز بر روی این نمایشگر گوشی قرار داده شده است تا میزان حفاظت و امنیت آن به طرز قابل توجهی بالا برود.

شاید وزن ۲۴۰ گرمی این گوشی کمی با توجه به اندازه و وزن که برای گوشی های اندرویدی و پرچمدار در نظر گرفته می شود بالا باشد اما زمانی که به تار این گوشی نگاه می‌کنیم و متوجه می‌شویم که قاب پشتی و فریم آن از جنس شیشه ساخته شده است و با استفاده از گوریلا گلس محافظت می شود متوجه می شویم که وزن بسیار ایده آل برای این گوشی می باشد. برای کسانی که نگرانی افتادن گوشی در داخل آب یا ریخته شدن مایعات و چربی را دارند گواهی ip86 نیز مانند دیگر مدل ها باعث می‌شود تا آیفون ۱۱ پرو مکس بتوانند بر روی ۳۰ دقیقه تا عمق ۶ متری آب سالم بماند و هیچگونه خرابی به آن وارد نشود.

 

باتری غول پیکر

زمانی که قصد خرید یک گوشی آیفون را به صورت دست دوم دارید قطعاً یکی از مهمترین ملاک هایی که برای شما در نظر گرفته می‌شود بحث باتری و درصد سلامت باتری آن می باشد.

اپل همواره در مدل های مختلف گوشی خود توجه زیادی به راندمان و کارکرد باتری داشته است و این موضوع را در آیفون 13 پرو مکس نیز می توانیم به خوبی مشاهده کنیم که برای آن از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۳۵۲ میلی آمپر در ساعت استفاده کرده است.

با توجه به درگاه قرار داده شده بر روی این گوشی قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی یعنی همان ۵۰ درصد در ۳۰ دقیقه برای این گوشی قرار داده شده است و کاربران می‌توانند در سریعترین زمان ممکن و زیر یک ساعت گوشی خود را از صفر تا صد شارژ کنند.

آیفون 13 پرو مکس نسل پنجم اینترنت تلفن همراه و همچنین نسخه ۵ بلوتوث پشتیبانی می کند و می‌توانید به راحتی آن را در رنگ های متنوع و جذابی که ارائه شده است تهیه نماید و البته از امکانات فوق العاده مانند پشتیبانی از دستگاه هوشمند سیری با پشتیبانی از زمان محاوره و همچنین پشتیبانی از پهنای باند فوق عریض و موارد دیگری مانند سنسور مجاورتی قطب نما و شتاب سنج در این گوشی بسیار شیک و جذاب بهره مند شوید.

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *