مک بوک ۶۵ میلیونی اپل mvvm2

مک بوک ۶۵ میلیونی اپل mvvm2 با پردازنده 8 هسته ای و 16 هسته مجازی در کنار رم 16 گیگابایتی تولید شده است تا بتواند به بهترین شکل ممکن نیاز های شما برای کاربری های عمومی و یا بازی های به روز و پروژه های طراحی و یا ادیت فیلم را برطرف نماید.

در این مطلب در نمایندگی آیفون اپل برای اینکه بدانید چرا این لپ تاپ در حدود 65 میلیون تومان قیمت دارد به بررسی مشخصات ظاهری و ساختاری آن و همچنین امکاناتی که در آن قرار داده شده است می پردازیم.

 

مک بوک ۶۵ میلیونی اپل  mvvm2

مک بوک ۶۵ میلیونی اپل mvvm2

از نظر ساختاری محصولات اپل همواره به عنوان لپ تاپ های شیک و جذابی تولید شده اند و این محصول نیز که در سال 2019 روانه بازار شده است به واسطه ی بدنه آلومینیومی و همچنین ساختار جذابی که برای آن در نظر گرفته شده است، در همان نگاه اول مشتریان را برای خرید متقاعد می کند.

هر چند این فقط ساختار دستگاه نیست که شما را شگفت زده می کند و استفاده از امکانات داخلی آن برای کاربرد های مختلف قطعا تعجب بیشتر شما را به همراه خواهد داشت.

محصولات اپل و به خصوص مک بوک های این برند از نظر ساختاری متمایز از دیگر لپ تاپ های ساخته شده در سطح بازار هستند و به همین دلیل برای تعمیر لپ تپ اپل حتما باید از نمایندگی معتبر اپل در ایران استفاده نمایید که خدمات ویژه ای را در این زمینه برای تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه در نظر گرفته است.

برای مک بوک ۶۵ میلیونی اپل  mvvm2 یک نمایشگر 16 اینچی در نظر گرفته شده است که از وضوح و کیفیت نمایش تصاویر به صورت FULL HD پشتیبانی می کند.

این نمایشگر از پنل IPS در ساختار خود استفاده می کند.

همانطور که می دانید استفاده از پنل IPS علاوه بر توانایی کار کردن با محصولات در محیط های مختلف، میدان دید گسترده ای از صفحه نمایشگر را در اختیار شما قرار می دهد.

 

پردازنده مرکزی 8 هسته ای

مک بوک ۶۵ میلیونی اپل mvvm2

قدرت و سرعت بالای مک بوک ۶۵ میلیونی اپل  mvvm2 در اجرای نرم افزار های به روز را باید مدیون استفاده از پردازنده 8 هسته ای شرکت اینتل باشد.

این پردازنده هشت هسته ای در ساختار خود از 16 هسته مجازی نیز استفاده می کند.

طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی اپل پردازنده core i9 مورد نظر که از مدل 9880H می باشد می تواند سرعت پردازشی بالایی را به دلیل استفاده از 16 مگابایت حافظه کش در اختیار شما قرار دهد و این یعنی دغدغه ای برای اجرای نرم افزار های به روز و سنکین به صورت همزمان و با سرعت بالا روی دستگاه نخواهید داشت.

برای اینکه کارایی و راندمان پردازنده مرکزی بالا برود و شاهد سرعت بالا در انتقال و پردازش داده ها باشیم، از رم 16 گیگ نیز در ساختار آن استفاده شده است.

این رم 16 گیگ از نوع DDR4 بوده و به لپ تاپ مورد نظر کمک می کند تا دستورات را با سرعت بالاتری به مرحله اجرا بر روی پردازنده برساند.

یکی از ویژگی های جذاب و امکاناتی که در ساختار مک بوک ۶۵ میلیونی اپل  mvvm2 نمی توان به راحتی از آن گذشت، استفاده از یک حافظه 1 ترابایتی از نوع SSD است.

این حافظه نسبت به حافظه های معمولی می تواند سرعت و عملکرد بالاتری داشته باشد و نیاز های مشتریان برای ذخیره کردن حجم بالایی از اطلاعات به خوبی برطرف شود.

برای پردازنده گرافیکی که نقش مهمی در خروجی گرفتن از نرم افزار های ادیت فیلم و عکس با سرعت بالا و همچنین تجربه کاربری جذابی بر روی دستگاه دارد، از پردازنده های شرمت AMD استفاده شده است.

این پردازنده ها در ساختار خود از 4 گیگ رم اختصاص نیز پشتیبانی می کند و یک پردازنده اختصاصی جداگانه که به پردازنده مرکزی متصل نیست نیز برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است تا گرافیک دستگاه به خوبی همه نیاز های کاربران و طراحان حرفه ای را برطرف کند.

برای مک بوک ۶۵ میلیونی اپل  mvvm2 از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 100 وات ساعت استفاده شده است.

 

دیگر امکانات مک بوک ۶۵ میلیونی اپل  mvvm2

مک بوک ۶۵ میلیونی اپل mvvm2

از دیگر امکانات قابل توجهی که در این محصول وجود دارند می توان به 4 عدد پورت USB Type C با قابلیت پشتیبانی از ThunderBolt 3 و همچنین کیبورد با نور پس زمینه در کنار TUCH ID اشاره نمود.

وب کم با قدرت 720 پیکسل در کنار بلندگوی های با کیفیت و استریو که محدوده دینامیکی بالایی نیز دارند از حمله عواملی هستند که کار ارتباط این دستگاه را در بستر اینترنت بسیار راحت می کنند.

بلوتوث داخلی و شبکه بی سیم وای فای نیز از دیگر امکاناتی هستند که برای ارتباط این دستگاه با تجهیزات جانبی مختلف در نظر گرفته شده است.

به طور کلی با توجه به قدرت پردازنده و گرافیک بالایی که مک بوک ۶۵ میلیونی اپل  mvvm2 دارد می توان خرید آن را از نظر اقتصادی به سرفه دانست هر چند که در داخل کشورمان اسیر نوسانات اقتصادی شده و قیمت آن به طرز عجیبی بالا است.

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *