مشخصات فنی اپل واچ سری 5

اپل واچ سری 5 نسبت به اپل واچ سری 4 تفاوت های زیادی از نظر امکانات ورزش ندارد، اما اضافه شدن صفحه نمایش همیشه روشن و قطب نما از جمله امکانات مهم و جذاب این محصول می باشند.

در ادامه در نمایندگی آیفون اپل نگاهی داریم به بررسی مهم ترین امکاناتی که در این محصول قرار داده شده اند تا کاربران بتوانند به عنوان یک ساعت هوشمند سلامتی از آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

 

بررسی ویژگی های ظاهری اپل واچ سری 5

اپل واچ سری 5

ساعت سلامتی چند سالی است که به دلیل قرار داده شدن امکانات بی نظیری از قبیل قابلیت مکالمه و یا شمارش ضربان قلب و دیگر امکانات توانسته است مخاطبان بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

اپل مانند دیگر محصولات در این زمینه نیز به عنوان یکی از شرکت ها و برند های سرآمد خود را نشان داده است و اپل واچ به عنوان محبوب ترین ساعت های هوشمند در دنیا شناخته می شوند.

اپل واچ در سری های مختلفی ساخته شده است که جدیدترین آن ها یعنی اپل واچ سری 5 با یک صفحه نمایش لمسی مستطیل شکل امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

نمایشگر این محصول از حساسیت بسیار بالای برخوردار بوده و به راحتی می توان با انگشت دست بر روی آن دستورات مختلف را اجرا نمود.

اپل واچ 5 قابلیت نصب سیم کارت را ندارد اما می توان گوشی های آیفون را به این محصول متصل کرده و از امکانات آن برای برقراری تماس، مشاهده پیام ها و … استفاده نمود.

بدنه اپل واپ از جنس فلز ساخته شده است و بسیار مقاوم می باشد.

همچنین دسته ی این ساعت هوشمند از جنس پلاستیک بوده و علاوه بر زیبایی که دارد به راحتی بر روی دست افراد قرار می گیرد.

 

نمایشگر همیشه روشن

اپل واچ سری 5

نمایشگر اپل واچ سری 5 یکی از مهم ترین تغییرات این ساعت هوشمند می باشد.

هر چند این نمایشگر قدرت اجرایی بالایی دارد و به راحتی و با لمس قوی که دارد دستورات را اجرا می کند اما هنوز برای اجرای اپل استور با مشکلاتی مواجه است.

نمایشگر مورد نظر از نوع همیشه روشن می باشد و دیگر کاربران برای مشاهده ساعت و زمان نیازی به لمس کردن صفحه نمایش خود ندارند.

نمایشگر مورد نظر از تکنولوژی LTPO در ساختار خود استفاده می کند و این تکنولوژی باعث شده است تا نرخ به روز رسانی صفحه نمایش به یک ثانیه برسد.

این نمایشگر همیشه روشن جدا از مزایایی که دارد می تواند معایبی نیز به همراه داشته باشد.

 

کاهش طول عمر شارژدهی باتری

اپل واچ سری 5

طبق بررسی کارشناسان ما در نمایندگی آیفون اپل اگر از سری های قبلی یعنی اپل واچ 4 یا 3 استفاده کرده باشید، می توانید به راحتی تا 24 ساعت شاهد شارژدهی باتری ساعت خود باشید این در حالی است که در اپل واچ سری 5 به دلیل نمایشگر همیشه روشن این عدد کمی با افت مواجه شده است.

به همین دلیل یکی از مشکلات و نواقص اپل واچ سری 5 را می توان باتری آن دانست که البته با توجه به امکانات بسیار زیادی که دارد می تواند در مقایسه با محصولات دیگر برند ها یک سر و گردن بالاتر باشد.

علاوه بر این ویژگی صفحه نمایش روشن همه اپلیکیشن های ساعت هوشمند مورد نظر کار نمی کند و همین می تواند به عنوان یک عیب برای برخی از اپلیکیشن های ضروری به حساب بیاید و البته در برخی از موارد نیز بسیار کاربردی می باشد.

اپل واچ سری 5 از یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار است تا کاربران بتوانند با خیال راحت موسیقی و یا پادکست های مورد نیاز خود را روی آن ذخیره و در موارد نیاز گوش نمایند.

 

اضافه شدن قطب نما

اپل واچ سری 5

یکی از دیگر امکاناتی که به اپل واچ سری 5 اضافه شده است، قطب نما می باشد تا کسانی که اهل تفریح و رفتن به مسافرت های گوناگون هستند بتوانند از این قابلیت به خوبی استفاده نمایند.

از نظر ورزشی تمامی امکانات اپل واچ سری 5 با سری 4 یکسان می باشد و هیچ تغییری در آن ها ایجاد نشده است.

با این محصول شرکت اپل به راحتی می توانید شنا کنید و یا به ورزش یوگا بپردازید زیرا این ساعت هوشمند دوام و کارایی بالایی در محیط های مختلف دارد.

با توجه به دقت GPS بالا و همچنین امکانات بسیار مناسبی مانند گام شمار، ضربان شمار و … اپل واچ سری 5 را می توان یکی از بهترین گجت های پوشیدنی بازار دانست.

سنسور تشخیص ضربان قلبی که در این ساعت هوشمند قرار داده شده است به خوبی فعالیت های روزانه شما را زیر نظر می گیرد و با توجه به نوع ضربان قلب برای شما فعالیت های جدیدی را در نظر می گیرد.

البته انتظار داشتیم که سنسور تشخیص خواب نیز در این گجت مورد استفاده قرار بگیرد که باید برای محصولات بعدی منتظر آن باشیم.

به طور کلی اپل واچ سری 5 از همان بدنه و قابلیت های اپل واچ سری 4 بهره مند می باشد و تنها تفاوت های آن ها را می توان به استفاده از نمایشگر همیشه روشن و البته قطب نما دانست.

 

 

 

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *