مزایا و معایب گوشی های آیفون

اپل و گوشی های آیفون را امروزه همه ی کاربران به عنوان محصولات با کیفیت و پر از امکانات می شناسند ولی همین محصولات می توانند معایبی نیز داشته باشند که به همین دلیل در این مطلب در نمایندگی آیفون به بررسی مزایا و معایب گوشی های آیفون می پردازیم تا شما نیز با کارکرد و امکانات و همچنین برخی از کمبود ها به خصوص برای کاربران داخلی کشورمان که امروزه با بحث محدودیت هایی به دلیل تحریم ها رو به رو هستند، بیشتر آشنا شوید.

 

بررسی مزایا و معایب گوشی های آیفون

مزایا و معایب گوشی های آیفون

در بررسی مزایا و معایب گوشی های آیفون بهتر است ابتدایی نگاهی به مزایای بسیار بی شمار این محصولات داشته باشیم که آن ها را نسب به دیگر برند ها جدا کرده و باعث استقبال شدید مشتریان از این گوشی ها شده است.

 

پشتیبانی آنلاین و کامل

اپل علاوه بر تولید در پشتیبانی از محصولات خود نیز سعی کرده است تا از روش های خاصی استفاده نمایند.

برای پشتیبانی از محصولات اندرویدی شاید مدت زمان زیادی را باید منتظر باشید یا به نمایندگی های این شرکت ها مراجعه نمایند در حالی که به راحتی می توان از طریق وب سایت اپل با تیم پشتیبانی و فنی قوی آن ارتباط برقرار نمود.

علاوه بر این آپدیت های سیستم عامل و یا نرم افزار های مختلف در آیفون اپل بسیار سریع تر از دیگر برند ها در اختیار مشتریان قرار می گیرد و کاربران از این نظر هیچ دغدغه ای نخواهند داشت.

علاوه بر این یکی دیگر از مزایای آیفون ها را در بررسی مزایا و معایب گوشی های آیفون این مورد دانست که بهترین و خلاقانه ترین برنامه ها ابتدا برای این محصولات عرضه می شوند.

در صورتی که قصد تعمیر گوشی آیفون را دارید یا اینکه می خواهید از خدمات ویژه نمایندگی اپل مطلع شوید می توانید از دیگر صفحات سایت دیدن کنید یا با تیم تخصصی و فنی مرکز تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن پاسخ سوال های خودتان را پیدا کنید.

 

در نظر گرفتن حقوق کاربری به بهترین شکل ممکن

مزایا و معایب گوشی های آیفون

تقریباً در همه ی گوشی های موبایل اپلیکیشن هایی به صورت پیش فرض روی دستگاه وجود دارند و کاربران توانایی حذف نمودن آن ها را ندارند.

در گوشی های آیفون اپل اما این مورد به خوبی رعایت شده است و همه ی اپلیکیشن های نصب شده روی دستگاه می تواند جنبه ی کاربردی و حتی اتصال به دیگر دستگاه ها مانند اپل واچ را داشته باشند.

با توجه به همین موارد می توان گفت که اپل احترام بیشتری برای رعایت حقوق کاربری بر روی تلفن های هوشمند خود در نظر گرفته است.

 

کیفیت بالای تصاویر زنده یا لایو

مزایا و معایب گوشی های آیفون

یکی از مهم ترین موارد در بررسی مزایا و معایب گوشی های آیفون می توان به بررسی تصاویر زنده در این محصولات برگردد که می تواند به عنوان یک امتیاز ویژه در اختیار کاربران قرار بگیرد.

گوشی های آیفون مدل جدید اپل علاوه بر کیفیت تصاویر بالا، رنگ های بیشتر  و زنده تری نیز به آن ها می دهند تا حس زنده بودن تصاویر بیشتر لمس شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های اپل در تولید تلفن های هوشمند خود را می توان قابلیت ثبت تصاویر لایو و زنده دانست.

به واسطه ی این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود تا چند ثانیه قبل از ثبت تصویر را به صورت زنده و فیلمبرداری شده روی گوشی داشته باشند.

از دیگر مزایا و برتری هایی که در بررسی مزایا و معایب گوشی های آیفون می توان به آن ها اشاره نمود موارد زیر را شامل می شوند.

گوشی های آیفون اپل در عین منحصر به فرد بودن دارای ساختار خاص و ساده ی هستند که همه ی کاربران به راحتی می توانند از آن ها استفاده نمایند.

یکپارچگی بیشتر بین نرم افزار و سخت افزار این محصولات

توانایی سینک کردن با مک

سیستم پرداختی اپل پی با قدرت و سرعت بسیار بالا و جذاب در کاربری

اشتراک گذاری خانوادگی برای استفاده دیگر اعضای خانواده

طراحی و جذابیت های ظاهری

 

بررسی معایب گوشی های آیفون

مزایا و معایب گوشی های آیفون

در کنار مزایای بیشماری که برای این محصولات وجود دارد، برخی از محدودیت ها و یا شرایط خاص باعث شده است تا آیفون های اپل معایبی را نیز برای کاربران به خصوص در داخلی کشورمان به همراه داشته باشند.

یکی از معایب گوشی های آِفون را می توان قیمت بسیار بالاتر آن ها نسبت به دیگر برند ها دانست.

هر چند این قیمت بالاتر به دلیل فناوری ها و امکانات اختصاصی محصول می باشد اما باز هم برای طبقه ی متوسط بازار نمی تواند توجیه اقتصادی داشته باشد.

خرید از فروشگاه اپل نیز به خصوص برای کاربران داخل کشور که با تحریم رو به رو هستند و نمی توانند ایران را به عنوان مقصد کاربری برای خرید اپلیکیشن های مختلف انتخاب نمایند، یکی دیگر از موارد مهم در بررسی مزایا و معایب گوشی های آیفون به شمار می رود.

در هنگام بررسی مزایا و معایب گوشی های آیفون یکی از نکات مهم که در بسیاری از موارد کاربران را با مشکلاتی رو به رو می کند عدم توانایی انتقال فایل ها در بین آیفون اپل با کامپیوتر یا لپ تاپ مدل های مختلف می باشد.

برای اینکه بتوانید یک فایل را در آیفون اپل منتقل نمایید حتما باید همه ی نقل و انتقالات از طریق آیتونز انجام شوند.

از دیگر معایب تلفن های آیفون اپل می توان به عدم مدیریت فایل ها نقل و انتقالاتی و لزوم دانلود مجدد برای استفاده، عدم امکان استفاده از حافظه ی خارجی و … اشاره نمود.

 

عدم پشتیبانی از بلوتوث

یکی دیگر از مزایا و معایب گوشی های آیفون به بحث ارتباطی این محصولات و عدم پشتیبانی از بلوتوث بر می گردد.

هر چند بلوتوث با وجود ابزار انتقال فایل امروزی زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد اما پشتیبانی از آن می توان در موارد بسیار حیاتی برای کاربران چاره گشا باشد.

 

عدم پشتیبانی از فلش

در کنار این موارد اگر بخواهیم نگاهی دقیق تر به مزایا و معایب گوشی های آیفون داشته باشیم باید عدم پشتیبانی از فلش را نیز به عنوان یکی از معایب تلفن های آِفون در نظر بگیریم که باعث می شود تا برخی از سایت ها را نتوانیم در اپل آیفون باز کنیم.

البته کیفیت بالای محصولات اپل بر هیچکس پوشیده نیست و مزایا و معایب گوشی های آیفون صرفاً برای آشنایی بهتر و بیشتر با این محصولات ارائه شده است تا شناخت دقیق ترین نسبت به آن ها داشته باشید.

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *