تغییرات احتمالی آیفون 12 چه چیزی خواهد بود ؟

در این مطلب در نمایندگی آیفون قصد داریم تغییرات احتمالی آیفون 12 که در منابع رسمی به عنوان شایعات مطرح شده است را مورد بررسی قرار دهیم.

تا معرفی گوشی های آیفون ۱۲ ماه ها باقی مانده اما هر سال شایعات زیادی قبل از معرفی  این محصول منتشر می شود.

اگرچه اپل در سال گذشته از آیفون ۱۱ و دو مدل پرو و پرومکس آن رونمایی کرد اما بازار شایعات در رابطه با محصول بعدی اپل به شدت داغ است.

البته در کنار شایعات ضد و نقیضی که درباره این گوشی شنیده ایم یک گزارش یکسان وجود دارد این است که آیفون ۱۲ در چهار مدل و اندازه صفحه نمایش مختلف عرضه خواهد شد گوشی با صفحه نمایش ۴/۵ اینچی گوشی با صفحه نمایش ۱/۶ اینچی و نیز یک گوشی با صفحه نمایش ۷/۶  اینچی همه آنها نیست دارای صفحه نمایش OLED خواهد بود بنا بر این بزرگترین آیفون ۱۲ که شاید بتوانیم از هم اکنون آن را iphone 12 pro Max بدانیم، بلند تر و باریک تر از آیفون ۱۱ پرو مکس فعلی خواهد بود.

 

پتنت جدید اپل در Iphone 12

تغییرات احتمالی آیفون 12

کمی پیش شرکت اپل پتنت جدید خود یعنی نمایشگر اولد با حسگر داخلی را به ثبت رساند این  پتنت جدید در حسگر اثر انگشت صفحه نمایش اپل جای داشته و می تواند اثر انگشت مرطوب و خیس و نور محیطی را آنالیز کند باید منتظر ماند و دید آیا اپل از این پتنت جدید در آیفون ۱۲ سال ۲۰۲۰ میلادی استفاده کرده است ست یا خیر! در تصاویر احتمالی منتشر شده از آیفون ۱۲ صفحه نمایش مستطیل شکل آن فاقد تاچ بوده و دوربین سلفی نیز در حاشیه بالایی آن دیده نمی شود دکمه پاور و صدا در جای همیشگی خود و در لبه کناری گوشی هستند.

از مواردی که پیش بینی کرده اند ،این گوشی باید از دوربینی چهارگانه با امکان  نقشه سازی محیط بهرمند باشد در این گوشی احتمالاً شاهد دوربین زمان پرواز یا همان دوربین TOF خواهد بود ک ویژگی های واقعیت افزوده برتری برخوردار است .

باید دید یک دوربین چهارگانه آیفون ۱۲ چطور می تواند دنیای دوربین های گوشی های تلفن همراه را متحول سازد و آیا کاربران از این مدل دوربین جدید اپل استقبال خواهند کرد یا خیر؟

در برخی از اخبار درز پیدا کرده در مورد تغییرات احتمالی آیفون 12  می خوانیم که دوربین چهارگانه آیفون جدید به شکل سه دوربین پشت هم و یک دوربین موازی با آنها خواهد بود این طرح به نظر می رسد که به شکلی طرح تکمیل شده آیفون قبلی باشد به هر صورت امیدواریم اپل این مدل مربعی شکل را انتخاب کرده باشد زیرا علاوه بر کارایی بهتر ظاهری جذاب تر نیز از خود به نمایش می گذارد و به نوعی مدرن تر به چشم می آید.

 

مشخصات فنی آیفون ۱۲

تغییرات احتمالی آیفون 12

اخبار تغییرات احتمالی آیفون 12 حاکی از آن هستند که گوشی اپل آیفون ۱۲ سال ۲۰۲۰ با رم ۶ گیگابایتی و دوربین چهارگانه به بازار عرضه خواهد شد همینطور قرار است این گوشی هوشمند و تراز اول اینترنت نسل جدید 5G مجهز باشد به این ترتیب که مدم به کار رفته در این محصول  از نوع کوالکام x55 5G با پشتیبانی از mmwave 5G  است.

البته به روایتی نیز اپل برای معرفی یک گوشی هوشمند با تکنولوژی اینترنت 5G چندان عجله ندارد و احتمالاً تا سال ۲۰۲۵ میلادی چنین محصولی را رونمایی نخواهد کرد معمولاً اپل کمپانی نیست که عجله ای برای حرکت در سیر و جریان به راه افتاده تکنولوژی داشته باشد و ترجیح می دهد قبل از آن تکنولوژی نوظهور دیگری را کامل کند.

تغییرات سیستم تشخیص چهره آن طبق خبرهای درز پیدا کرده تشخیص چهره را از از فاصله ۹۰ سانتی متری میسر خواهد ساخت چنان چه می دانید در مدل های قبلی این فاصله بین ۲۵ تا ۵۰ سانتی متر بوده است و در صورتی که خبر منتشر شده صحت داشته باشد گام بزرگی در سیستم تشخیص چهره محصولات اپل محسوب خواهد شد.

 

تغییرات احتمالی آیفون 12 و کابل شارژ جدید

تغییرات احتمالی آیفون 12

اپل احتمالا کابل لایتنینگ را در آیفون های ۲۰۲۰و ۲۰۲۱ خود کنار خواهد گذاشت و دستگاه ها به سمت شارژ بی سیم برده می شود حذف کابل لایتنینگ به همراه سایر به روز رسانی ها آنها باعث افزایش فروش محصولات اپل شده و کاربران نیز می توانند یک تجربه شارژ کاملاً بی سیم را داشته باشند.

با این شایعات در مورد تغییرات احتمالی آیفون 12  باید منتظر ماند و دید پس از رونمایی گوشی هوشمند آیفون ۱۲ اپل کدام یک از پیش بینی های فوق منطبق بر واقعیت بوده و کدام یک مغایر هستند به به هر ترتیب به نظر می رسد اپل با رونمایی از محصول جدید خود پیش بینی فروش فوق العاده داشته و برنامه برای رکورد فروش های قبلی چیده شده باشد.

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *