تعویض قاب گوشی آیفون با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان

تعویض قاب گوشی آیفون یکی از خدمات تخصصی و ویژه ای است که نمایندگی اپل برای آن یک تیم فنی و تخصصی مجزا را در نظر گرفته است.

قاب آیفون و دیگر گوشی های هوشمند معمولاً به عنوان جذاب ترین قسمت فیزیکی آن ها شناخته می شود و شرکت های تولید کننده از جمله اپل سعی دارند تا همواره نوآوری های جذابی در این زمینه داشته باشند.

در صورتی که قاب گوشی شما به دلایل مختلف دچار شکستگی شده و کیفیت اولیه از نظر ظاهری و فنی را از دست داده باشد باید برای برطرف کردن مشکلات آن و داشتن یک گوشی جذاب از نظر ظاهری و کیفی، یک قاب جدید را جایگزین آن نمایید.

تعمیر قاب آیفون معمولاً در این زمینه راهکار مناسبی نیست زیرا خراب شدن قاب از هر نظری باعث صدمه دیدن طراحی و زیبایی گوشی می شود که می تواند مهم ترین فاکتور برای خرید آن باشد.

 

تعویض قاب گوشی آیفون

تعویض قاب گوشی آیفون

برای تعویض قاب گوشی آیفون باید حتما از دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده نمایید.

مهم ترین دلیل این امر را ساختار منحصر به فرد قاب گوشی های آیفون دانست که با دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه در ارتباط بوده و در زمان باز کردن ممکن است نیاز باشد تا برخی از این قطعات سخت افزاری نیز از گوشی جدا شوند.

مهم ترین مشکلی که برای قاب گوشی های آیفون به وجود می آید، مشکلات مربوط به افتادن یا ضرب دیدگی این گوشی هاست.

زمانی که گوشی آیفون شما به هر دلیلی دچار مشکل شد و قاب آن از نظر ظاهری خراب شد، می توانید مدتی با کاور آن را بپوشانید.

اما هر چه حجم خرابی ها بالاتر باشد، می تواند علاوه بر نوع استفاده و لذت کاربری، بر روی استفاده دستگاه نیز اثر گذار باشد و قسمت های داخلی آن مانند نمایشگر را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.

به همین دلیل بهترین گزینه ای که پیش روی شما قرار دارد، تعویض قاب گوشی آیفون با کمترین هزینه و توسط افراد متخصص و حرفه ای در نمایندگی اپل است.

مرکز ما با نیرو های مجرب در زمینه تعمیرات گوشی آیفون آماده خدمت رسانی به شما کاربران می باشد.

 

تعویض قاب اصلی و اورجینال آیفون

تعویض قاب گوشی آیفون

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باید حتما در تعویض قاب گوشی آیفون مورد نظر قرار بگیرد، استفاده از قاب های اصلی و اورجینال برای تعویض و داشتن یک قاب جدید است.

زمانی که از قاب های اصلی و اورجینال استفاده می کنید، گوشی مانند روز اول کارایی خود را حفظ نموده و می توانید به راحتی آن را در دست گرفته و با آن کار کنید.

اما اگر برای کاهش هزینه ها که معمولاً مورد پسند بسیاری از مشتریان و کاربران است از قاب های فرعی و غیر اصل استفاده نمایید، علاوه بر اینکه کارایی اولیه را نخواهد داشت، ممکن است باعث خرابی قسمت های داخلی دستگاه نیز شده و خطر خرابی قسمت هایی مانند تاچ و ال سی دی دستگاه را نیز بالا ببرد.

خدمات ویژه نمایندگی آیفون که همه تجهیزات جانبی گوشی های آیفون از جمله شارژر، باتری، هندزفری و … را در اختیار شما قرار می دهد، تمامی قطعات سخت افزاری از جمله قاب پشتی و قاب دور نمایشگر انواع مدل های مختلف گوشی های آیفون را نیز به صورت اصلی و اورجینال در اختیار شما قرار می دهد.

پس در نظر داشته باشید که هزینه بیشتر در این زمینه به منظور حفظ کارایی دستگاه شماست و بهتر است حتما از قاب های اصلی و اورجینال استفاده کنید.

 

هزینه تعویض قاب گوشی آیفون

تعویض قاب گوشی آیفون

با توجه به اینکه برای تعویض قاب گوشی های آیفون باید از قاب های اصلی و اورجینال استفاده کنید، ممکن است هزینه آن با توجه به اینکه قیمت های مدل های جدید نیز بسیار بالا رفته است، بیشتر از حد توان شما باشد.

به همین دلیل تیم نمایندگی اپل، در راستای خدمات ارزنده خود، سعی کرده است تا کمترین هزینه را برای تعویض قاب گوشی از شما بگیرد تا بتوانید با پرداخت هزینه ای معقول و کاملاً اقتصادی شاهد استفاده لذت بخش دوباره از گوشی خود باشید.

زمانی که قاب نمایشگر و قاب پشتی گوشی ها اپل تعویض می شود ممکن است هزینه های جانبی نیز برای آن در نظر گرفته شود که این موضوع در ابتدا با مشتریان در میان گذاشته می شود تا در صورت بروز مشکل برای برخی از قسمت ها، تیم تعمیر مرکز بتواند با خیال راحت نسبت به تعویض قطعات اقدام نماید.

این کار بسیار امر تخصصی بوده و با توجه به ساختار فیزیکی منحصر به فردی که محصولات اپل دارند حتما باید از طریق دستگاه های به روز و تجهیزات پیشرفته انجام شود که همه این تجهیزات در اختیار تیم فنی مرکز قرار گرفته است.

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *