تعمیرات مک بوک ایر اپل

مک بوک ایر اپل که به دلیل ضخامت کم و وزن بسیار عالی که دارد از جمله لپ تاپ های پرطرفدار بازار می باشد، توانسته است به همین دلایل و البته مشخصات سخت افزاری عالی که دارد کیفیت محبوبیت بالایی را به دست آورد.

این محصول شرکت اپل اما در برخی از موارد ممکن است خرابی هایی را در قسمت های مختلف به همراه داشته باشد که با توجه به ساختاری که محصول دارد می تواند دغدغه هایی را برای مشتریان به وجود آورد.

به همین دلیل تیم فنی نمایندگی اپل تمامی امورات مربوط به تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری این محصولات را بر عهده گرفته است و از دانش روز برای تعمیر تخصصی مک بوک ایر اپل استفاده می کند تا همه نیاز های کاربران این دستگاه ها را برطرف نماید.

 

ظاهر زیبا در کنار ضخامت و وزن سبک

مک بوک ایر اپل

مک بوک ایر اپل را شاید بتوان به دلیل زیبایی خاصی که در ساختار خود دارد نسبت به دیگر مدل های هم رده ای بسیار جذاب تر دانست.

این جذابیت در همان نگاه اول در هنگام خرید مشتریان را به خود جذب نموده و حتی بسیاری از آن ها متوجه ساختار خوب دستگاه نشده و فقط با توجه به زیبایی فیزیکی دستگاه برای خرید آن اقدام می نمایند.

هر چند شاید بتوان قیمت مک بوک ایر اپل را کمی نسبت به دیگر مدل های هم رده ای بالا دانست اما این قیمت به خوبی توسط ضخامت کم محصول و زیبایی که به دنبال داشته است، پوشش داده شده است.

کسانی که به دنبال یک محصول زیبا با سخت افزار عالی هستند می توانند برای خرید این محصول اپل اقدام نمایند که حقیقتاً نیاز های آن ها را برآورده می سازد.

علاوه بر این استفاده از مواد اولیه و ضخامت کم دستگاه باعث شده است تا وزن دستگاه پایین آمده و این یعنی قدرت حمل آن بالاتر رفته است تا کاربران بتوانند به راحتی این محصول شیک را همه جا به همراه خود داشته باشند.

وزن این محصول اپل در حدود 1.25 کیلوگرم است که به نسبت مدل های دیگر با این اندازه نمایشگر و مشخصات سخت افزاری می تواند بسیار عالی باشد.

اندازه نمایشگر این محصول 13.3 اینچ بوده و از فناوری های مختلفی در ساختار نمایشگر خود بهره می برد تا کاربرانی که از آن استفاده می نمایند بتوانند تصاویر را با کیفیت بالایی مشاهده نمایند.

فناوری IPS به کار رفته در این نمایشگر میدان دید وسیع تری را در اختیار کاربران قرار می دهد و به آن ها امکان می دهد تا بتوانند از هر زاویه ای به راحتی با لپ تاپ خود کار نمایند.

 

مشخصات سخت افزاری مک بوک ایر اپل

مک بوک ایر اپل

برای این لپ تاپ از نسل پنجم پردازنده های مرکزی شرکت اینتل استفاده شده است که می توانند اجرای نرم افزار های مختلف و بازی های سنگین را به خوبی روی دستگاه داشته باشند.

برای مک بوک ایر اپل از پردازنده گرافیکی UHD617 شرکت اینتل که یکی از بهترین پردازنده های این شرکت می باشد استفاده شده است تا طراحان و کسانی که به دنبال بازی با این لپ تاپ هستند بتوانند نهایت کاربری و لذت را با این محصول تجربه نمایند.

شاید یکی از نقاط ضعف این محصول را بتوان حافظه داخلی پایین دستگاه نسبت به مدل های مشابه دانست.

در مک بوک ایر اپل کاربران می توانند از حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده نمایند که می تواند کمی برای ذخیره نمودن فایل ها و برنامه ها کاربران را با مشکلاتی مواجه نماید.

البته استفاده از رم 8 گیگابایتی علاوه بر افزایش راندمان دستگاه باعث سرعت و عملکرد بهتر آن در اجرای نرم افزار ها نیز شده است.

 

دیگر امکانات و تعمیرات مک بوک ایر اپل

مک بوک ایر اپل

یکی از امکانات جذاب دیگری که بر روی این محصول قرار گرفته است، باتری با کیفیت و پردوام آن است که می تواند در هنگام اتصال به اینترنت و شبکه های خانگی تا 12 ساعت به طور مداوم کار نماید.

اگر از مک بوک ایر اپل در حالت عادی و یا برای تماشای فیلم استفاده نمایید این محصول می تواند تا 13 ساعت نیز روشن بماند و کارایی مناسبی را برای شما داشته باشد.

قابلیت اتصال به شبکه بی سیم، کیفیت و وضوح صدای بالا از طریق اسپیکر های استریو، جک هدفون، پورت HDMI، پورت USB Type-C و …. از دیگر امکانات این محصول می باشند.

برای تعمیرات مک بوک ایر اپل نیز می توانید از خدمات ویژه نمایندگی اپل با استفاده از به روز ترین تجهیزات و حرفه ای ترین تیم تعمیر استفاده نمایید که با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان لپ تاپ شما را تعمیر خواهند کرد و یا در صورت نیاز از قطعات اصلی و اورجینال برای آن استفاده خواهند کرد.

 

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *