آیفون 11 پرو مکس ۵۰ میلیونی یا گزینه های اندرویدی ؟

پرو مکس ۵۰ میلیونی یا گزینه های اندرویدی ؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از کاربرانی که قصد خرید گوشی های هوشمند را در نوسانات اخیر بازار ارز داشته اند، مشغول کرده است که در ادامه در نمایندگی آیفون به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

پرو مکس ۵۰ میلیونی یا گزینه های اندرویدی ؟

آیفون 11 پرو مکس ۵۰ میلیونی یا گزینه های اندرویدی ؟

همانطور که می دانید قیمت گوشی های هوشمند به دلیل بالا رفتن نرخ ارز، افزایش بی سابقه ای داشته است و بسیاری از مشتریان به سمت گوشی های میان رده ای یا پایین رده ای روی آورده اند.

اما هنوز هم بسیاری از کاربران دوست دارند، از گوشی های با کیفیت و پرچمدار ساخته شده توسط برند های معتبر، مانند آیفون 11 پرو مکس اپل استفاده نمایند.

قیمت بسیار زیاد این محصولات و البته وجود گوشی های هوشمند دیگر برند ها که از نظر امکانات در سطح بالایی قرار دارند و قابل مقایسه با این مدل هستند، اندکی کار را برای انتخاب سخت کرده است.

در این مطلب قصد داریم، به بررسی این موضوع یعنی پاسخ درست به سوال پرو مکس ۵۰ میلیونی یا گزینه های اندرویدی ؟ بپردازیم تا شما متوجه شوید با قیمت های پایین تر می توانید گزینه های مناسبی را نیز خریداری نمایید.

در ادامه قصد داریم، این گوشی هوشمند و پر از امکانات شرکت اپل را با گوشی های پرچمدار دیگر برند ها مانند سامسونگ S20، هواوی P40، شیائومی می 10 پرو و وان پلاس 8 مقایسه نماییم که البته در رنج قیمت پایین تری قرار دارند، اما امکانات بسیار مناسبی در ساختار آن ها قرار داده شده است.

 

بررسی امکانات ساختاری

سامسونگ S20

آیفون 11 پرو مکس اپل از یک سیم کارت پشتیبانی می کند و فقط برای نسخه تهیه شده برای بازار چین می توان از دو سیم کارت استفاده نمود.

این در حالی است که همه دیگر مدل های اپل به صورت پیش فرض از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می کنند.

البته سامسونگ S20 به صورت تک سیم کارت بوده و در صورت استفاده از قابلیت سیم کارت های هیبریدی می تواند از دو سیم پشتیبانی نماید.

از نظر اندازه نمایشگر، پرو مکس آیفون کوچکتر از دیگر مدل ها می باشد و نمایشگر 6.5 اینچی آن، تقریباً 83 درصد از بدنه را پوشانده است.

برای بدنه نیز در همه محصولات از شیشه استفاده شده است و طراحی های جذاب و هیجان انگیزی در ساختار همه آن ها به کار رفته است که انتخاب و پاسخ به سوال پرو مکس ۵۰ میلیونی یا گزینه های اندرویدی ؟ را کمی سخت می کند.

در ساختار مدل های مختلف دیگر مانند سامسونگ S20، هواوی P40، شیائومی می 10 پرو و وان پلاس 8 از فریم آلومینیومی استفاده شده است در حالی که قاب ضدزنگ استیل در بدنه اپل به کار رفته است.

طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی آیفون اپل یکی از ویژگی های ظاهری که شاید آیفون 11 پرو مکس را از دیگر گزینه ها متمایز کند، گواهی مقاومت IP68 برای ماندن در زیر عمق 4 متری آب به مدت 30 دقیقه می باشد.

از نظر نمایشگر نیز می توانیم همه مدل های مورد بررسی را در سطح بالایی قرار دهیم که از نمایشگر های با کیفیت SUPER AMOLED استفاده می کنند.

اگر به دنبال وضوح و کیفیت بالای نمایشگر هستید، می توانید به سراغ گوشی سامسونگ و وان پلاس بروید که به ترتیب از وضوح 1440*3200  و 1440*3168  پیکسلی بهره می برند.

 

بررسی قدرت دوربین

هواوی P40

آیفون 11 پرو مکس ۵۰ میلیونی یا گزینه های اندرویدی ؟

شاید بتوانید آیفون 11 پرو مکس را به عنوان یکی از گزینه های ثبت کننده تصاویر با کیفیت، زنده از نظر طیف رنگی و همچنین با امکانات بسیار مناسب برای ثبت تصاویر مختلف معرفی نمایید، اما قطعاً اگر به دنبال ثبت تصاویر با کیفیت و خیره کننده هستید، می توانید از مدل های پرچمداری مانند شیائومی می 10 پرو با لنز اصلی دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده نمایید.

گزینه تولید شده توسط سامسونگ نیز به همین قدرت و کیفیت لنز مجهز شده است در حالی که گوشی وان پلاس دارای 48 مگاپیکسل قدرت تصویربرداری و گوشی پی 40 هواوی به 50 مگاپیکسل مجهز شده اند.

این در حالی است که در آیفون 11 پرو مکس از 3 لنز 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی استفاده شده است.

امروزه استفاده از دوربین سلفی اهمیت زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل می توانیم یک فاکتور را برای انتخاب پرو مکس ۵۰ میلیونی یا گزینه های اندرویدی ؟ به بررسی دوربین سلفی اختصاص دهیم.

برای گوشی اپل از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی استفاده شده است.

سامسونگ S20 در بخش دوربین سلفی نیز با قرار دادن لنز 40 مگاپیکسلی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

برای دوربین پی 40 از لنز 32 مگاپیکسلی و برای شیائومی و وان پلاس نیز به ترتیب لنز های 20 و 16 در نظر گرفته شده است که می تواند از نظر کیفیت امتیاز بالا و برابری با دوربین های اپل داشته باشد و ثبت تصاویر جذابی را به همراه داشته باشد.

 

بررسی دیگر امکانات

آیفون 11 پرو مکس ۵۰ میلیونی یا گزینه های اندرویدی ؟

از نظر پردازنده ها نمی توانیم به صورت قطعی مقایسه ای بین محصولات اپل که از پردازنده مخصوص این شرکت استفاده می کنند با دیگر پردزانده ها داشته باشیم و این کار نیازمند آزمون های حرفه ای بین این محصولات است.

اپل در آیفون 11 پرو مکس خود از ios13 و همچنین پردازنده مرکزی جدید و قوی خود یعنی A13 Bionic که یک پردازنده 7 نانومتری است استفاده کرده است.

این پردازنده قدرت و سرعت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می دهد و از این نظر هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای نخواهید داشت.

آیفون 11 پرو مکس مانند دیگر مدل هایی که آن ها را در این مطلب بررسی کردیم، در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده اند که البته میزان رم آن 4 گیگ در نظر گرفته شده است.

این عدد در مقابل رم های بالای 8 گیگ که برای محصولات مورد نظر ما در نظر گرفته شده است کمتر بوده و می تواند یک امتیاز مثبت برای محصولات رقیب اپل با قیمت کمتر باشد.

به طور کلی انتخاب پرو مکس ۵۰ میلیونی یا گزینه های اندرویدی ؟ می تواند به فاکتور های مختلفی مرتبط باشد و البته در نتیجه گیری می توان گفت اگر زیاد به دنبال برند نیستید، می توانید با قیمت پایین تر یکی از محصولات با کیفیت که در این مطلب به بررسی آن ها پرداختیم را نیز خریدای نمایید که به خوبی نیاز های شما را مانند گوی آیفون 11 پرو مکس اپل برطرف می نمایند.

دربارهتیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *